EL2 i OS3 rozpoczynają współpracę

Agencja marketingu mobilnego EL2 oraz agencja interaktywna OS3 rozpoczęły współpracę. Dotyczy ona kompleksowej obsługi klientów w zakresie marketingu mobilnego i Internetu.

Firmy poszukują rozwiązań, które zespolą różnorodne działania w jedną całość. Propozycje obu firm są komplementarne i pozwalają na zaspokojenie potrzeb klientów w dziedzinie marketingu. Połączenie sił sprawi, że wspólni klienci będą mięli możliwość kreatywnego przedstawienia swoich komunikatów w Internecie oraz stworzenia dla nich unikalnych programów poprzez telefonię komórkową. Klienci będą mogli uzyskać pełną wiedzę i doradztwo z zakresu dwóch zazębiających się dziedzin nowoczesnego marketingu.

Podstawowym zadaniem obydwu agencji będzie kompleksowa opieka nad wizerunkiem klientów.

OS3 będzie wspierać wizerunek on line, poprzez budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych. EL2 zajmie się kreowaniem wizerunku firm poprzez kompleksowe działania z zakresu mobilnych technologii. Począwszy od projektowania, a skończywszy na wdrażaniu i bieżącej obsłudze programów.

'Wierzymy, że wraz z EL2 stworzymy silny duet. EL2 to partner, z którym dotychczasowa współpraca przebiegała bardzo sprawnie, z korzyścią dla obydwu stron. Dlatego też, postanowiliśmy kontynuować nasze wspólne działania. Teraz jako pełnoprawni partnerzy będziemy pracować na dwóch zazębiających się polach aktywności’ – mówi Marcin Maj, Client Service Director w OS3.

'Podpisanie umowy i rozpoczęcie działań z OS3 było dla nas czystą formalnością. Już wcześniej współpracowaliśmy przy różnych projektach. Cieszymy się, że teraz możemy zaoferować klientom pełniejszą obsługę’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. 'Firmy powierzając nam różnorodne działania w pełni ufają specjalistom od Internetu i fachowcóm od m-biznesu. Dlatego, połączenie sił dwóch zgranych i solidnych zespołów, przyczyni się do wzrostu efektywności prac i do kompleksowej (w pełni tego słowa znaczeniu) obsługi klientów’ – uzasadnia Ziemiński.

http://www.el2.pl

http://www.os3.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top