Agencja Marketingu Mobilnego przygotowała kolejny konkurs SMS-owy. Tym razem specjaliści od mobilnego marketingu postawili na kartę oznaczoną symbolem Halo. Konkurs potrwa do końca kwietnia br.
Konkurs powstał z myślą o tych, którzy korzystają lub chcą korzystać z taniego i łatwego sposobu komunikacji. Użytkownicy kart Halo nie wiedzą, co oznacza comiesięczne płacenie abonamentu telefonicznego, gdyż dokładnie kontrolują swoje wydatki wybierając karty o różnorodnych nominałach. Co więcej, karty umożliwiają nie tylko połączenia z aparatów telefonicznych usytuowanych na terenach miast, użytkownik może dzwonić z telefonu domowego czy też komórkowego, a jakość połączeń będzie wciąż na wysokim poziomie. Powszechność zastosowania, niskie koszty, a także szeroka sieć dystrybucji kart – m.in. wszystkie punkty sprzedaży prasy w Polsce – sprawiają, iż produkt ten cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
Teraz oprócz zakupu karty HALO, jego użytkownicy mogą otrzymać wartość dodaną w postaci atrakcyjnych nagród: odtwarzacz DVD, czy też wysokiej klasy telewizor. A to za sprawą konkursu SMS-owego przygotowanego we współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2, odpowiedzią za całość działań: począwszy od opracowania mechaniki, po obsługę komunikacji z zastosowaniem telefonu komórkowego.
'Karty Halo cieszą się popularnością wśród osób korzystających z łatwego i taniego sposobu komunikacji. Jednak znajomość produktu jest jeszcze niewielka. Poprzez zastosowanie narzędzi marketingu mobilnego chcemy nie tylko zwiększyć znajomość marki, promować sam produkt, ale także zwiększyć jego sprzedaż’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. 'Postawiliśmy na jedną kartę – opatrzoną symbolem Halo, ale mamy wiele asów w rękawie, dostosowanych do potrzeb różnych klientów’ – dodaje Andrzej Ziemiński.
'Konkurs z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego to nasz nowy pomysł na promowanie kart HALO. Nie boimy się wyzwań i nowych technologii, do których wiele firm podchodzi jeszcze sceptycznie. Jesteśmy pewni naszej decyzji, tym bardziej, że działania powierzyliśmy w ręce prawdziwych specjalistów’ – mówi Ahmed Hadib, Prezes Halo Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.