El2 rozpoczyna wielkie grillowanie

’Marzysz o pogodnej emeryturze – Zagraj z Indykpolem, a spełnimy twoje marzenia’ – pod tym hasłem już 29 kwietnia br. rozpocznie się 'Wielki grillowy konkurs SMS-owy dla detalistów’. Firma EL2 podpisała z Indykpol SA umowę na obsługę programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.

Działania marketingowe w branży mięsnej skupiają się na ogół wokół działań ATL lub BTL, wykorzystujących takie środki promocji, jak: ulotki, katalogi, czy też informacje zamieszczane na produkcie. Niestety często działania marketingowe są ograniczane na poziomie hurtowni. Przełamanie barier w przekazie informacji o charakterze reklamowo-promocyjnym jest zatem zadaniem trudnym i wymaga sięgania po środki odbiegające od tradycyjnych.

Z problemem tym zmierzył się Indykpol przy współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2. Wspólne działania obu firm pozwoliły na stworzenie pierwszego w Polsce programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.

'Od lat inwestujemy w nowoczesne technologie i systemy zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo naszych wyrobów. Dbamy także o efektywność procesów technologicznych, wydajność pracy oraz optymalizację kosztów produkcji’ – mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A.

'Chcemy również wykorzystać nowoczesne technologie w działaniach marketingowych.’ – dodaje Piotr Kulikowski.

'Jest to pierwszy tego typu program w branży przetwórstwa mięsnego. Stworzenie kreacji było zadaniem niewątpliwie trudnym, gdyż jak powszechnie wiadomo hurtownikom zależy na sprzedaży produktów nie zaś na ich promowaniu. Aby spełnić działania o charakterze informacyjnym promocyjnym większość firm drukuje różnego rodzaju publikacje, które i tak – w ostatecznym rozrachunku – jeśli dotrą do ostatecznych sprzedawców, to i tak spotkają się z niewielkim zainteresowaniem.’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.

'W tak trudnym i skomplikowanym łańcuchu powiązań handlowych, jedynie bardzo dobrze dobrana strategia działań z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego pozwoli na dotarcie do sprzedawców detalicznych i przedstawicieli handlowych.’ – uzasadnia Andrzej Ziemiński.

http://www.indykpol.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top