Elektroniczny doradca klienta w PKO BP

Opublikowano: 3 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

PKO Bank Polski zaprezentował dziś elektronicznego doradcę – program komputerowy umożliwiający klientowi korporacyjnemu wybór najbardziej dla niego odpowiednich produktów bankowych.

Program ten to zbiór informacji o produktach oferowanych przez PKO BP firmom połączony z symulacją rozmowy klienta z „żywym” doradcą. Odpowiadając na szereg pytań klient umożliwia bankowi ocenę jego potrzeb. Program dostępny jest na płycie CD, która w najbliższym miesiącu trafi do wszystkich klientów korporacyjnych banku. Można go także ściągnąć z internetowego serwisu PKO BP przeznaczonego dla firm. Oferta prezentowana na płycie automatycznie się aktualizuje. Zdaniem przedstawicieli banku produkt ma także walory edukacyjne – wszystkie produkty są dokładnie opisane.

– Liczymy przede wszystkim na zainteresowanie firm osiągających roczne obroty od 5 do 30 mln zł. Większe przedsiębiorstwa nie potrzebują raczej tego typu narzędzi – powiedział Rafał Urbanowicz z Departamentu Marketingu Klientów Korporacyjnych. Rzecznik PKO BP Marek Kłuciński podkreślił, że aplikacja może się okazać przydatna także dla znacznie mniejszych firm. – Elektroniczny doradca z pewnością nie zastąpi jednak doradcy „żywego”. Dzięki temu programowi klient będzie jednak wiedział o co pytać podczas rozmowy z pracownikiem banku – dodał Kłuciński.

PKO BP obsługuje obecnie 3,5 tys. spośród 15 tys. firm osiągających przychody powyżej 5 mln zł. Udział banku w rynku depozytów tych podmiotów sięga 8 proc. (6,45 mld zł), a w rynku kredytów 10 proc. (15,5 mld zł).

Expander
Maciej Kossowski

Sylwester KozakElektroniczny doradca klienta w PKO BP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.