PKO Bank Polski zaprezentował dziś elektronicznego doradcę – program komputerowy umożliwiający klientowi korporacyjnemu wybór najbardziej dla niego odpowiednich produktów bankowych.
Program ten to zbiór informacji o produktach oferowanych przez PKO BP firmom połączony z symulacją rozmowy klienta z „żywym” doradcą. Odpowiadając na szereg pytań klient umożliwia bankowi ocenę jego potrzeb. Program dostępny jest na płycie CD, która w najbliższym miesiącu trafi do wszystkich klientów korporacyjnych banku. Można go także ściągnąć z internetowego serwisu PKO BP przeznaczonego dla firm. Oferta prezentowana na płycie automatycznie się aktualizuje. Zdaniem przedstawicieli banku produkt ma także walory edukacyjne – wszystkie produkty są dokładnie opisane.
– Liczymy przede wszystkim na zainteresowanie firm osiągających roczne obroty od 5 do 30 mln zł. Większe przedsiębiorstwa nie potrzebują raczej tego typu narzędzi – powiedział Rafał Urbanowicz z Departamentu Marketingu Klientów Korporacyjnych. Rzecznik PKO BP Marek Kłuciński podkreślił, że aplikacja może się okazać przydatna także dla znacznie mniejszych firm. – Elektroniczny doradca z pewnością nie zastąpi jednak doradcy „żywego”. Dzięki temu programowi klient będzie jednak wiedział o co pytać podczas rozmowy z pracownikiem banku – dodał Kłuciński.
PKO BP obsługuje obecnie 3,5 tys. spośród 15 tys. firm osiągających przychody powyżej 5 mln zł. Udział banku w rynku depozytów tych podmiotów sięga 8 proc. (6,45 mld zł), a w rynku kredytów 10 proc. (15,5 mld zł).
Expander
Maciej Kossowski
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.