Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje nietypową akcję promocyjną dla marki PLAY, nawiązującą do kampanii ATL „Łap Łup”.
Celem projektu jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe. Na potrzebę serii animacji dwuosobowe teamy hostess przebranych za włamywaczy rozdają ulotki w kształcie pistoletu i proponują klientom dokonanie napadu na sprzedawcę w punkcie sprzedaży PLAY – w zamian za gadżet. Działania nawiązują do konceptu kreatywnego autorstwa agencji Brain opartego na konwencji kryminalno – komiksowej.
Tytułowy Łap Łup to nie tylko atrakcyjna oferta promocyjna, ale również loteria pieniężna, w której po dokonaniu zakupu każdego dnia można wygrać 1.000 zł, co tydzień 10.000 zł i jednorazowo nawet 100.000 zł.
Za organizację loterii promocyjnej, a także opracowanie komunikacji BTL, rozwijającej temat kampanii mediowej odpowiedzialna jest agencja AdWorks (Grupa Mothership).
Działania promocyjne w galeriach handlowych potrwają przez pięć weekendów, między 01.02.2008 a 02.03.2008 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.