EM Lab ogłosił wyniki finansowe

Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, podsumowała wyniki finansowe za 2007 r. Spółka odnotowała największy wzrost przychodów spośród wszystkich spółek z Grupy.
Suma przychodów wzrosła w 2007 roku w porównaniu z rokiem 2006 o 220%. Zysk brutto w 2007 roku wyniósł 1,520 mln złotych.

– Wyniki finansowe odnotowane przez EM Lab pokazują, że Spółka ma duży potencjał wzrostu. Pozyskanie kapitału z rynku NewConnect pozwoli nam rozwijać się jeszcze bardziej dynamicznie i inwestować w kapitał ludzki, własne narzędzia i akwizycje  – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu.

– EM Lab jest w szczególnym momencie swojego rozwoju. Jestem przekonany, że alternatywny rynek giełdowy jest świetnym rozwiązaniem dla tego typu spółek. Advertising Age prognozuje, że w najbliższych latach marketerzy będą dokonywać coraz większych  inwestycji właśnie w ten obszar usług komunikacji marketingowej, zaraz po Internecie i marketingu mobilnym, co powinno spotkać się z zainteresowaniem inwestorów – powiedział Tomasz Grzybowski, udziałowiec w EM Labie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top