Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, podsumowała wyniki finansowe za 2007 r. Spółka odnotowała największy wzrost przychodów spośród wszystkich spółek z Grupy.
Suma przychodów wzrosła w 2007 roku w porównaniu z rokiem 2006 o 220%. Zysk brutto w 2007 roku wyniósł 1,520 mln złotych.
– Wyniki finansowe odnotowane przez EM Lab pokazują, że Spółka ma duży potencjał wzrostu. Pozyskanie kapitału z rynku NewConnect pozwoli nam rozwijać się jeszcze bardziej dynamicznie i inwestować w kapitał ludzki, własne narzędzia i akwizycje – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu.
– EM Lab jest w szczególnym momencie swojego rozwoju. Jestem przekonany, że alternatywny rynek giełdowy jest świetnym rozwiązaniem dla tego typu spółek. Advertising Age prognozuje, że w najbliższych latach marketerzy będą dokonywać coraz większych inwestycji właśnie w ten obszar usług komunikacji marketingowej, zaraz po Internecie i marketingu mobilnym, co powinno spotkać się z zainteresowaniem inwestorów – powiedział Tomasz Grzybowski, udziałowiec w EM Labie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.