Linie Emirates wprowadziły trójwymiarowe modele wnętrz swoich samolotów na emirates.com, stając się pierwszą linią lotniczą, która wprowadziła technologię VR na swojej stronie internetowej. Specjalny silnik graficzny tworzy trójwymiarowy, sferyczny obraz wnętrza samolotów Emirates Airbus A380 i Boeing 777, umożliwiając pasażerom wcześniejsze zapoznanie się z zarezerwowanymi miejscami, kabiną i ofertą pokładową przewoźnika.
Nowa funkcja dostępna na stronie emirates.com pozwala użytkownikom na zwiedzenie kabin klas ekonomicznej, biznes i pierwszej oraz salonu pokładowego i pryszniców Shower Spa na pokładzie samolotu A380 Emirates, klikając na poszczególne przyciski nawigacyjne. Wysokiej jakości trójwymiarowa grafika oferuje render zbliżony do rzeczywistości. Na razie nowa funkcja pozwala obejrzeć trzy klasy na pokładzie samolotu A380, ale wkrótce pojawią się wnętrza całej floty Emirates, w tym Airbusów A380 i Boeingów 777 we wszystkich konfiguracjach.
Trójwymiarowe modele kabin są bardziej interaktywne dzięki dodatkowemu elementowi wirtualnej rzeczywistości. Użytkownicy mogą poruszać się po kabinie i wybierać miejsca bez użycia rąk, korzystając z dowolnego zestawu VR, na przykład Google Cardboard. Trójwymiarowe modele foteli powstały we współpracy z firmą Renacen, a jej projekt został nagrodzony w kategorii „najlepsza koncepcja wizjonerska” na ostatniej gali nagród Crystal Cabin Awards.
Użytkownicy odwiedzający stronę emirates.com na urządzeniach mobilnych lub przez aplikację Emirates na systemy iOS i Android będą mogli obejrzeć swoje miejsca przed odprawą internetową, korzystając z trójwymiarowego rozkładu miejsc. Narzędzie to umożliwia pasażerom przemieszczanie się między poszczególnymi fotelami, a nawet rezerwację wybranych miejsc z poziomu trójwymiarowej mapy.
Oprócz trójwymiarowych modeli kabin na stronie emirates.com pojawiły się nowe przewodniki wideo przedstawiające ofertę przewoźnika we wszystkich klasach. Krótkie filmy pozwalają pasażerom poznać udogodnienia na pokładzie samolotów Emirates. Ponadto przewoźnik prowadzi badania użyteczności z udziałem klientów i często podróżujących pasażerów w różnych regionach świata w poszukiwaniu możliwości dalszego zwiększenia wygody obsługi strony internetowej.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!