Firma SARE S.A. zakończyła emisję akcji w ramach oferty private placement. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje.
Nabywców znalazło 227 500 akcji Serii A oraz 215 500 akcji Serii B. Oferta zakończyła się bardzo dużą nadsubskrypcją. Redukcje wolumenu przyznanych walorów przekraczały 90%. Kilkadziesiąt procent oferowanych akcji zostało objętych przez Inwestorów instytucjonalnych. Spółka z emisji akcji pozyska na rozwój ponad 1 mln PLN.
Popyt inwestorów na akcje SARE SA był zdecydowanie wyższy od oferowanego wolumenu, co spowodowało prawie 90% redukcję zapisów walorów. Tak duże zainteresowanie akcjami naszej Spółki oznacza, że inwestorzy pozytywnie odbierają realizowaną strategię rozwoju, jak również potencjał dalszego dynamicznego rozwoju SARE SA na rynku e-marketingu. – mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA. – Pozyskane środki planujemy wykorzystać w celu realizowania planu rozwoju usług komplementarnych z dziedziny e-mail marketingu. Inwestycje te mają na celu utrzymanie dotychczasowego, wysokiego tempa wzrostu.
Dzięki emisji akcji SARE SA pozyskała kapitał finansowy na realizację strategicznych założeń rozwoju spółki, w tym stworzenie Grupy Kapitałowej SARE SA oraz dalszy rozwój spółki zależnej INIS Sp. z o.o. i działu MailMedia. W 2010 roku planowany zysk SARE SA ma wynieść 467 tys. zł. netto przy obrotach 4,43 mln. zł. Natomiast zysk Grupy Kapitałowej w 2011 roku szacowany jest na kwotę 1,1 mln. zł. netto przy 6 mln. zł obrotu.
SARE SA planuje debiut na rynku NewConnect pod koniec kwartału 2011 roku. Doradcą transakcyjnym obsługującym proces pozyskania kapitału była firma Certus Capital. Autoryzowanym Doradcą SARE SA jest Trinity Capital Investments SA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.