Ruszył portal Emito.net – polska internetowa platforma informacyjno-integracyjna obejmująca swym zasięgiem całe Zjednoczone Królestwo. Nowy serwis skierowany jest do ludzi otwartych, chcących podróżować, uczyć się, rozwijać zawodowo i nawiązywać kontakty.
Nowa witryna internetowa jest połączeniem portalu informacyjnego z serwisem społecznościowym Web 2.0. Pomysłodawcom zależało na zbudowaniu dynamicznego serwisu, który z jednej strony dostarczałby ciekawych i ważnych wiadomości, a z drugiej był platformą integracji i wymiany informacji między użytkownikami.
„Serwis informacyjny tworzony jest przez zespół dziennikarzy Emito.net we współpracy z zaprzyjaźnionymi mediami, natomiast cześć społecznościowa kreowana jest przez internautów. Dzięki temu portal jest źródłem aktualnych i przydatnych informacji. Gwarantuje także internautom możliwość ekspresji oraz aktywnej interakcji z innymi użytkownikami serwisu” – wyjaśnia Karol Chojnowski, Project Manager Emito.net.
Emito.net oferuje kilkanaście serwisów tematycznych, w których oprócz bieżących wiadomości z Anglii, Szkocji, Walii, Irlandii Północnej, Polski i świata, czytelnik znajdzie informacje i porady dotyczące: edukacji, kultury, mieszkania, motoryzacji, pracy, rozrywki, zagadnień rodzinnych oraz zdrowia.
„Zakres tematyczny serwisów proponowanych w Emito.net stworzony został na podstawie przeprowadzonych badań marketingowych. Potrzeby i zainteresowania Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii zmieniają się. Oprócz wskazówek dla nowoprzybyłych, Emito.net kieruje informacje do tych, którzy pierwsze kroki na Wyspach mają już za sobą. Nawiązaliśmy współprace z wieloma polskimi i brytyjskimi instytucjami rządowymi, organizacjami non-profit a także firmami i mediami, dzięki czemu zawartość portalu jest aktualna i szczegółowa. Planujemy stale udoskonalać i poszerzać zawartość serwisu oraz dbać o dokładność i różnorodność prezentowanych treści” – powiedział Albert Fret, Development Manager Emito.net.
Autorzy serwisu dużą uwagę poświęcili społeczności internetowej tworzącej się wokół Emito.net. Użytkownicy mają możliwość tworzenia rozbudowanych profili, łączenia się w grupy (pod względem zainteresowań), integracji w ramach poszczególnych miast (pod względem terytorialnym), a także tworzenia listy znajomych. Ważnym elementem portalu jest sekcja ogłoszeń, które mogą być swobodnie dodawane przez użytkowników. „Dołożymy wszelkich starań, aby udoskonalać Emito.net. W najbliższym czasie planujemy uruchomić wewnętrzną komunikację mailową pomiędzy użytkownikami, blogi, możliwość tworzenia rozbudowanych galerii i wiele innych funkcji, które ułatwią użytkownikom nawigację w serwisie” – zapewnia Karol Chojnowski.
Twórcy portalu odeszli od traktowania użytkowników w kategorii emigrantów. Serwis kierowany jest do ludzi mieszkających w Polsce i w Wielkiej Brytanii, do osób odważnych, ciekawych świata i przedsiębiorczych. „Chcemy traktować użytkowników Emito.net jako ludzi wolnych, mobilnych i korzystających z możliwości jakie daje zjednoczona Europa” – wyjaśnia Albert Fret.
Wypełniając misję integrowania Polaków ze środowiskiem brytyjskim, portal dostosowany zostanie do anglojęzycznej grupy użytkowników. Umożliwi to aktywne uczestnictwo w życiu społeczności internautom nieposługującym się językiem polskim.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.