Empathy Internet partnerem Instytutu Dobrego Smaku

Opublikowano: 30 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Na mocy podpisanej umowy krakowska agencja Empathy Internet została partnerem internetowym Instytutu Dobrego Smaku. W ramach współpracy uruchomiony został oficjalny serwis internetowy instytutdobregosmaku.pl

Partnerzy Instytutu Dobrego Smaku: Piotr Bikont, Robert Makłowicz i Aleksander Janicki poprzez swoją działalność zamierzają pielęgnować najlepsze tradycje kultury polskiej, a także rozwijać kulturę kulinarną, zarówno polską jak i światową. Funkcjonowanie Instytutu zakłada również działalność edukacyjną w tym zakresie, promocję i ochronę produktów i kuchni regionalnych, działalność na rzecz podnoszenia poziomu rodzimej gastronomii, wspieranie inicjatyw na rzecz popularyzacji kultury i sztuki ze szczególnym uwzględnieniem sztuki kulinarnej.

Serwis internetowy ma stać się efektywnym medium komunikacji pomiędzy Instytutem, a osobami zainteresowanymi jego działalnością. Oprócz stale uzupełnianych działów dotyczących działalności Instytutu odwiedzający go użytkownik przejrzeć może archiwum tekstów z cyklu „Makłowicz do Bikonta, Bikont do Makłowicza”, a także inne ciekawe publikacje tworzone przez zespół redaktorski serwisu. Dynamiczna, a jednocześnie elegancka szata graficzna podkreśla estetykę i profesjonalizm, jednocześnie korespondując ze stylem działania Instytutu Dobrego Smaku. Serwis wykonany w technologii Flash MX wspierany jest modułem administracyjnym opartym na autorskim systemie eiCMS. W kolejnym etapie prac planowane jest uruchomienie sklepu internetowego z produktami gastronomicznymi.

http://www.

Sylwester KozakEmpathy Internet partnerem Instytutu Dobrego Smaku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.