Empik.com wystartował z pierwszą w swojej historii kampanią telewizyjną. Stanowi ona element prowadzonej od czerwca br. akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, promującej sprzedaż podręczników i szerokiej oferty szkolnej.
Kampania telewizyjna empik.com wystartowała 18 sierpnia br. i potrwa przez dwa tygodnie. Składają się na nią spoty i billboardy sponsorskie emitowane w TVP1 i TVP2. Odsłony kampanii można zobaczyć m.in. przed programami informacyjnymi (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), serialem „Rodzinka.pl”, programem kulinarnym „Makłowicz w podróży” czy przed cyklami „Serialowe Lato Jedynki” i „Wakacyjny Hit Jedynki”. W nagraniach zostały wykorzystane produkty marek: Cool Club (Smyk), GAP i Esprit.
Empik.com jest zawsze pod ręką – na ten fakt chcieliśmy zwrócić uwagę w kampanii telewizyjnej. Pokazujemy klientom, że w jednym miejscu znajdą miliony produktów m.in. z kategorii książka, elektronika, muzyka i uroda. Komunikujemy również ofertę szkolną, na którą w empik.com składają się: szeroki wybór podręczników, lektury, plecaki, artykuły piśmiennicze, tablety i czytniki e-booków, umożliwiające czytanie lektur w nowoczesnej formie – powiedział Michał Tomaniak, general manager empik.com.
Kampania telewizyjna stanowi punkt kulminacyjny akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, która od czerwca br. koncentrowała się przede wszystkim na działaniach w porównywarkach, mailingach, kampanii w sieciach afiliacyjnych oraz na portalu empik.com. W ramach wsparcia sprzedaży sklep internetowy zaoferował swoim klientom m.in. gwarancję odkupu używanych podręczników w przyszłym roku, możliwość płatności punktami PAYBACK, darmową dostawę do blisko 200 salonów w całej Polsce oraz dostawę kurierską za 4,90 zł przy zamówieniu za minimum 49 zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.