Empik.com wystartował z pierwszą w swojej historii kampanią telewizyjną. Stanowi ona element prowadzonej od czerwca br. akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, promującej sprzedaż podręczników i szerokiej oferty szkolnej.
Kampania telewizyjna empik.com wystartowała 18 sierpnia br. i potrwa przez dwa tygodnie. Składają się na nią spoty i billboardy sponsorskie emitowane w TVP1 i TVP2. Odsłony kampanii można zobaczyć m.in. przed programami informacyjnymi (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), serialem „Rodzinka.pl”, programem kulinarnym „Makłowicz w podróży” czy przed cyklami „Serialowe Lato Jedynki” i „Wakacyjny Hit Jedynki”. W nagraniach zostały wykorzystane produkty marek: Cool Club (Smyk), GAP i Esprit.
Empik.com jest zawsze pod ręką – na ten fakt chcieliśmy zwrócić uwagę w kampanii telewizyjnej. Pokazujemy klientom, że w jednym miejscu znajdą miliony produktów m.in. z kategorii książka, elektronika, muzyka i uroda. Komunikujemy również ofertę szkolną, na którą w empik.com składają się: szeroki wybór podręczników, lektury, plecaki, artykuły piśmiennicze, tablety i czytniki e-booków, umożliwiające czytanie lektur w nowoczesnej formie – powiedział Michał Tomaniak, general manager empik.com.
Kampania telewizyjna stanowi punkt kulminacyjny akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, która od czerwca br. koncentrowała się przede wszystkim na działaniach w porównywarkach, mailingach, kampanii w sieciach afiliacyjnych oraz na portalu empik.com. W ramach wsparcia sprzedaży sklep internetowy zaoferował swoim klientom m.in. gwarancję odkupu używanych podręczników w przyszłym roku, możliwość płatności punktami PAYBACK, darmową dostawę do blisko 200 salonów w całej Polsce oraz dostawę kurierską za 4,90 zł przy zamówieniu za minimum 49 zł.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!