Dom Książki VERTE S.A. to sieć 24 księgarni zlokalizowanych przede wszystkim w województwie mazowieckim. Księgarze działają jako niezależne firmy, korzystając przy tym z doradztwa, logo i zaopatrzenia na podstawie umów spółki – centrali.
Na zlecenie VERTE agencja interaktywna energe21 wykreowała serwis domksiazki.pl. Nie jest to kolejny wyspecjalizowany sklep internetowy, ani poradnik. Stworzono nowoczesny system, który ułatwia pracę księgarską, np. poprzez dostęp do olbrzymiej bazy bibliograficznej czy tworzenie przekrojowych analiz. Do właściwej treści serwisu mają dostęp jedynie zarejestrowani użytkownicy – są to księgarnie, centrala oraz kooperanci, dystrybutorzy i wydawcy księgarscy.
Jest to jedno z pierwszych takich rozwiązań – system automatyzuje takie procesy, jak zamawianie wybranych publikacji, przesuwanie nadwyżek w ramach sieci, czy dokonywanie zwrotów.
Księgarz decyduje, co zamówić, natomiast centrala podpowiada gdzie to uczynić, by warunki były jak najbardziej korzystne. W ten sposób oferta tworzona jest jak najbliżej klienta, ale z wykorzystaniem siły dużej sieci. Łatwo bowiem sprawdzić, które publikacje są dostępne na całym rynku, jeszcze łatwiej można je zamówić, a przy tym na pewno zostaną one szybko dostarczone na wskazane miejsce.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.