Engine dla Americanos

Opublikowano: 5 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Nowy serwis internetowy nawiązuje do akcji pod hasłem DENIMANIA – obecna kreacja jest pierwszym epizodem kampanii, który nosi tytuł ’Jeans or Pills'. Podstawowym założeniem komunikacji serwisu jest przedstawienie i wyjaśnienie zjawiska DENIMANII. Eksplorując wirtualny świat jeansu Internauta napotyka na szereg elektronicznych gadgetów i interaktywnych narzędzi, ma też możliwość wstąpienia do klubu, którego członkowie będą mieli dostęp do dodatkowych informacji, ofert, przywilejów i niespodzianek. Nie brakuje rozrywki; gra Psycho, oryginalne tapety i wygaszacze, z pewnością będą dużą atrakcją dla Internautów z uwagi na ich unikalny design. Serwis promuje najnowszą, wiosenną kolekcję ubrań AMERICANOSA, a niebawem zostanie wzbogacony o pełen, funkcjonalny katalog asortymentu.

Engine wykorzystała w serwisie AMERICANOS technologię Rich Internet Applications, tj. animowany i multimedialny interfejs stworzony w technologii Flash, wykorzystujący narzędzia oparte o aplikację bazodanową. Zarządzanie treścią oraz poszczególnymi aplikacjami serwisu możliwe jest dzięki autorskiemu rozwiązaniu CMS agencji Engine pn. WiseNet+. Już w pierwszych dniach obecności online serwis trafił na światowe listy serwisów publikujących zestawienia i prezentacje najciekawszych projektów internetowych.

W ramach długofalowej współpracy z Klientem agencja Engine stworzyła i utrzymywała poprzedni, wielokrotnie nagradzany (CyberKreatura, Złote Orły) serwis internetowy AMERICANOS’a. Witryna pn. 'In Lust We Trust' uznawana jest za modelowy przykład niekonwencjonalnego, przełomowego wykorzystania Internetu do promocji marki.

http://www.americanos.pl

http://www.engine.pl

Sylwester KozakEngine dla Americanos

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.