Warszawska firma technologiczna eo Networks kontynuuje strategię tworzenia powszechnie dostępnych serwisów internetowych, spełniających międzynarodowe standardy pisania kodu.
Po udanych wdrożeniach dla sektora publicznego uruchomiono nową witrynę dla DomBanku, Oddziału GETIN Bank. Serwis DomBanku jest pierwszym projektem internetowym polskiej instytucji finansowej, który w pełni odpowiada wytycznym W3C oraz Parlamentu Europejskiego.
Dzięki czemu wszystkie informacje umieszczone na stronie są dostępne dla każdego użytkownika Internetu, niezależnie od stosowanych urządzeń (PC, telefony komórkowe, urządzenia PDA i inne) oraz używanej przeglądarki internetowej. Założenia wspólnego projektu eo Networks oraz DomBanku zostały przygotowane z wyjątkową starannością.
'Nasze hasło brzmi 'hipoteki po prostu’, więc zależało nam by taki też był nasz serwis WWW. Prosty dla wszystkich. Myślę, że to się udało’ – powiedział szef DomBanku Łukasz W. Bald.
'Duży nacisk na dostępność naszego serwisu WWW położono ze względu na misję DomBanku. Ofertę produktową dobraliśmy w ten sposób, aby zaoferować usługi dla maksymalnie szerokiego grona odbiorców, dążąc do osiągnięcia wiodącej pozycji wśród marek hipotecznych w Polsce. Chcemy być powszechnie dostępni, taki też musi być nasz serwis internetowy’ – powiedziała Justyna Baranowska, odpowiedzialna za sprzedaż internetową w DomBanku.
Międzynarodowe standardy pisania kodu są nadal nowością dla polskiej bankowości mimo, że coraz powszechniej stosowane są w innych branżach. Niewątpliwie prym w dostosowywaniu stron internetowych do wskazówek organizacji międzynarodowych wiodą instytucje rządowe.
'Dzieje się tak dlatego, że wraz z członkostwem Polski w Unii Europejskiej zyskaliśmy nowe regulacje Parlamentu Europejskiego, wyznaczające kierunek ewolucji serwisów internetowych administracji publicznej. W trosce o wysoką jakość Internetu powinno się je jednak stosować w przypadku każdego serwisu WWW. Nie bez znaczenia są także istotne dla naszych klientów ogromne oszczędności czasu i pieniędzy, a także dużo lepsza funkcjonalność witryny’ – skomentował Stefan Batory, Prezes Zarządu eo Networks.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.