Rok 2003 był przełomowy w 3-letniej historii firmy eo Networks, flagowy produkt CAVA CMS (system do zarządzania treścią) został wdrożony u kolejnych 47 klientów. Tym samym liczba firm korzystających z rozwiązań eo Networks zwiększyła się do ponad 60.
Najważniejszym wydarzeniem roku 2003 było wdrożenie Systemu Publikacji i Zarządzania Treścią CAVA’CMS i Systemu BackOffice w instytucji finansowej Expander.pl. Wdrożony system zastąpił działające do tej pory oprogramowanie amerykańskiej firmy BroadVision. Jest to jedno z największych wdrożeń, które warszawska firma wykonała w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
„Wybór eo Networks nie był przypadkowy. Zapoznaliśmy się z ofertą zarówno firm polskich jak i zagranicznych. Zależało nam na intuicyjnym systemie, pozwalającym na szybką i głęboką modyfikację serwisu przez osoby nie posiadające wiedzy informatycznej. CAVA CMS spełniała te warunki. Dodatkowo przekonało nas doświadczenie firmy i poziom oferowanych cen” – twierdzi Dominik Fajbusiewicz – odpowiedzialny za Internet w Expander S.A. BackOffice jest systemem informatycznym zawierającym szereg rozwiązań umożliwiających zarówno gromadzenie danych, jak też szeroko pojęte zarządzanie nimi. Stanowi narzędzie wspierające i organizujące system pracy. „Decydując się na eo Networks jako wykonawcę BackOffice, zależało nam na wysokiej jakości wykonania oraz niezawodności i szybkości działania systemu. Bardzo ważne było też zastosowanie elastycznych rozwiązań umożliwiających ewolucję systemu oraz aby był on przyjazny dla użytkownika nie posiadającego wiedzy informatycznej. Wszystkie te cele zostały osiągnięte” – dodaje Rafał Zińczuk – odpowiedzialny za wdrożenie systemu BackOffice. W roku 2004 eo Networks stawia na dalszą rozbudowę sieci partnerskiej, co pozwoli pozyskać nowych klientów z całej Polski, a nie jak dotychczas głównie z okolic stolicy.
„Budowę sieci partnerów uważamy za słuszny kierunek rozwoju. Nie wydaje się rozsądne z ekonomicznego punktu widzenia utrzymywanie sztabu handlowców i biur we wszystkich większych miastach Polski. Nasi partnerzy działają na terenie całego kraju, co umożliwia nam penetrowanie rynków lokalnych. Partnerów dobieramy bardzo staranie, dzięki czemu świadczą oni usługi na wysokim poziomie” – mówi Stefan Batory, prezes eo Networks
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.