Rok 2003 był przełomowy w 3-letniej historii firmy eo Networks, flagowy produkt CAVA CMS (system do zarządzania treścią) został wdrożony u kolejnych 47 klientów. Tym samym liczba firm korzystających z rozwiązań eo Networks zwiększyła się do ponad 60.
Najważniejszym wydarzeniem roku 2003 było wdrożenie Systemu Publikacji i Zarządzania Treścią CAVA’CMS i Systemu BackOffice w instytucji finansowej Expander.pl. Wdrożony system zastąpił działające do tej pory oprogramowanie amerykańskiej firmy BroadVision. Jest to jedno z największych wdrożeń, które warszawska firma wykonała w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
„Wybór eo Networks nie był przypadkowy. Zapoznaliśmy się z ofertą zarówno firm polskich jak i zagranicznych. Zależało nam na intuicyjnym systemie, pozwalającym na szybką i głęboką modyfikację serwisu przez osoby nie posiadające wiedzy informatycznej. CAVA CMS spełniała te warunki. Dodatkowo przekonało nas doświadczenie firmy i poziom oferowanych cen” – twierdzi Dominik Fajbusiewicz – odpowiedzialny za Internet w Expander S.A. BackOffice jest systemem informatycznym zawierającym szereg rozwiązań umożliwiających zarówno gromadzenie danych, jak też szeroko pojęte zarządzanie nimi. Stanowi narzędzie wspierające i organizujące system pracy. „Decydując się na eo Networks jako wykonawcę BackOffice, zależało nam na wysokiej jakości wykonania oraz niezawodności i szybkości działania systemu. Bardzo ważne było też zastosowanie elastycznych rozwiązań umożliwiających ewolucję systemu oraz aby był on przyjazny dla użytkownika nie posiadającego wiedzy informatycznej. Wszystkie te cele zostały osiągnięte” – dodaje Rafał Zińczuk – odpowiedzialny za wdrożenie systemu BackOffice. W roku 2004 eo Networks stawia na dalszą rozbudowę sieci partnerskiej, co pozwoli pozyskać nowych klientów z całej Polski, a nie jak dotychczas głównie z okolic stolicy.
„Budowę sieci partnerów uważamy za słuszny kierunek rozwoju. Nie wydaje się rozsądne z ekonomicznego punktu widzenia utrzymywanie sztabu handlowców i biur we wszystkich większych miastach Polski. Nasi partnerzy działają na terenie całego kraju, co umożliwia nam penetrowanie rynków lokalnych. Partnerów dobieramy bardzo staranie, dzięki czemu świadczą oni usługi na wysokim poziomie” – mówi Stefan Batory, prezes eo Networks
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.