Ze względu na znaczącą ilość zakupów przez Telekomunikację Polską, Ericsson zdecydował się na uruchomienie produkcji urządzeń HiS (Home Internet Solution) w Polsce
W październiku 2002 roku zostało pomyślnie zakończone przenoszenie produkcji rozwiązania HiS (Home Internet Solution) firmy Ericsson z Nowej Zelandii do Polski. HiS jest obecnie produkowany w firmie Flextronics International Poland w Tczewie.
Urządzenia HiS, będące technologiczną platformą usługi SDI (Szybki Dostęp do Internetu) oferowanej na terenie całego kraju przez Telekomunikację Polską S.A., Ericsson sprzedaje za pośrednictwem radomskiego producenta sprzętu telekomunikacyjnego RWT-Telefony Polskie S.A. , którego jest udziałowcem. Do września tego roku Telekomunikacja Polska S.A. zakupiła ponad 126000 linii urządzeń HiS.
Urządzenie HiS jest obecne w ponad 1 300 polskich miejscowościach, włączając w to również miejscowości bardzo małe i wsie. Całkowita infrastruktura zakupiona przez Telekomunikację Polską S.A. daje możliwość przyłączenia około 200000 abonentów stałym łączem DSL na terenie całego kraju.
Ze względu na tak znaczący rozmiar infrastruktury systemu HiS, Ericsson rozszerzył swoją ofertę o nowe rodzaje kart umożliwiające zwiększenie przepustowości pasma oferowanego abonentowi aż do 2 Mbit/s.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.