Eskadra Opcom rozpoczęła współpracę z Terravitą

W połowie października Eskadra Opcom uruchomiła serwis produktowy www.terravita.pl, a razem z nim także konkurs „Powszechne Badania Czekolady Działania” dla pasjonatów słodkości i dobrej zabawy. Głównym zadaniem uczestników jest pokazanie na zdjęciach, jaką moc poprawy nastroju i samopoczucia ma czekolada.

Nowy serwis internetowy zaprojektowany i wykonany przez Eskadrę Opcom ma na celu wsparcie kampanii promocyjnej nowych opakowań czekolad marki Terravitta. „Założyliśmy, że nowa odsłona marki Terravita w Internecie powinna być unikalna, zupełnie różna od tego, co robi konkurencja. Uważam, że wspólnie z agencją Eskadra Opcom udało nam się osiągnąć właśnie taki efekt.” – powiedział Paweł Brzeziński, Kierownik Działu Marketingu.

Idea strony zbudowana jest wokół postaci profesora Terrskiego – wirtualnego brand hero marki – który oprowadza internautę po zakamarkach serwisu i opowiada mu o tajnikach smaku i oddziaływania czekolady. „Wykorzystanie sekwencji video, nowy internetowy brand hero marki profesor Terrski prowadzący >Powszechne Badania Czekolady Działania<, niecodzienna grafika strony mocno wykorzystująca animację rysunkową – to wszystko sprawia, że użytkownik nie powinien się u nas nudzić. Chcieliśmy mu dać czekoladowy >entertainment< z najwyższej sklepowej półki. Wierzę, że się udało” – powiedział Wojciech Drath, Creative Director w Eskadrze Opcom.

W tej chwili głównym elementem strony www.terravita.pl jest trwający miesiąc internetowy konkurs pod szyldem „Powszechne Badania Czekolady Działania”. Równolegle z konkursem na stronie www.konkurs.terravita.pl emitowana jest w Internecie kampania reklamowa marki Terravita.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top