W połowie października Eskadra Opcom uruchomiła serwis produktowy www.terravita.pl, a razem z nim także konkurs „Powszechne Badania Czekolady Działania” dla pasjonatów słodkości i dobrej zabawy. Głównym zadaniem uczestników jest pokazanie na zdjęciach, jaką moc poprawy nastroju i samopoczucia ma czekolada.
Nowy serwis internetowy zaprojektowany i wykonany przez Eskadrę Opcom ma na celu wsparcie kampanii promocyjnej nowych opakowań czekolad marki Terravitta. „Założyliśmy, że nowa odsłona marki Terravita w Internecie powinna być unikalna, zupełnie różna od tego, co robi konkurencja. Uważam, że wspólnie z agencją Eskadra Opcom udało nam się osiągnąć właśnie taki efekt.” – powiedział Paweł Brzeziński, Kierownik Działu Marketingu.
Idea strony zbudowana jest wokół postaci profesora Terrskiego – wirtualnego brand hero marki – który oprowadza internautę po zakamarkach serwisu i opowiada mu o tajnikach smaku i oddziaływania czekolady. „Wykorzystanie sekwencji video, nowy internetowy brand hero marki profesor Terrski prowadzący >Powszechne Badania Czekolady Działania<, niecodzienna grafika strony mocno wykorzystująca animację rysunkową – to wszystko sprawia, że użytkownik nie powinien się u nas nudzić. Chcieliśmy mu dać czekoladowy >entertainment< z najwyższej sklepowej półki. Wierzę, że się udało” – powiedział Wojciech Drath, Creative Director w Eskadrze Opcom.
W tej chwili głównym elementem strony www.terravita.pl jest trwający miesiąc internetowy konkurs pod szyldem „Powszechne Badania Czekolady Działania”. Równolegle z konkursem na stronie www.konkurs.terravita.pl emitowana jest w Internecie kampania reklamowa marki Terravita.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.