Estimage Public Relations rozpoczyna intensywne działania z zakresu relacji z mediami dla swojego nowego klienta specjalistę z dziedziny marketingu mobilnego. Od lutego pełną parą ruszyła współpraca z EL2.
Plany komunikacyjne na najbliższe miesiące koncentrują się na umacnianiu świadomości marki EL2 na znanych już rynkach oraz ekspansji na ich nowe obszary. Działania PR mają kształtować wizerunek firmy, jako lidera w obszarze m-biznesu, oferującego kompleksowe usługi na światowym poziomie. Planowana jest szeroka akcja informacyjna, dotycząca nowych produktów i usług. Równocześnie firma EL2 prowadzić będzie edukację w dziedzinie
m-biznesu oraz marketingu mobilnego.
Pojęcia marketingu mobilnego i m-biznesu wymagają doprecyzowania i wyjaśnienia, gdyż nie są szeroko znane. Jednym z zadań Estimage Public Relations będzie wdrożenie tych pojęć oraz przedstawienie realnych korzyści, pozyskanych po zastosowaniu aplikacji EL2. Terminy te są używane na określenie wielu różnych zjawisk i obszarów działania. Oznaczają pozagłosowe możliwości wykorzystania telefonów komórkowych w masowej komunikacji, a także transmisję danych z wykorzystaniem zastrzeżonych pasm. Kojarzą się zarówno z usługami świadczonymi przez operatorów telefonii komórkowej dla indywidualnych abonentów, jak i możliwościami dostępu na odległość do firmowych systemów informatycznych.
„Istotą marketingu mobilnego jest precyzyjne dotarcie do odbiorcy” – komentuje Andrzej Ziemiński, prezes EL2. „Jest to nie tylko podstawa gałęzi marketingu, ale jest to przede wszystkim klucz do rozwoju firmy” – dodaje Ziemiński. Oferuje bowiem nieograniczone wprost możliwości wykorzystania m.in.: w SMSowych kampaniach promocyjnych.
„O skuteczności marketingu mobilnego najlepiej świadczą wyniki akcji SMSowych przeprowadzonych przez EL2. Niezależnie od branży, dla której są prowadzone – liczby mówią same za siebie.” – mówi Zofia Korecka-Rejczak, Estimage.
http://www.el2.com.pl/
http://www.estimage.com.pl/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.