eStoreMedia sprawdza treści w e-commerce

Opublikowano: 23 sierpnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

eStoreMedia opracowało rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Narzędzie umożliwia producentom weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym.

logo estore_contentUsługę tę dedykujemy klientom korzystającym z platformy eStoreContent, służącej do kompleksowego zarządzania procesem tworzenia i dostarczania treści produktowych do sklepów internetowych – przekonuje Rafał Kochański z eStoreMedia, zarządzający produktem eStoreContent.com.

Dzięki nowemu narzędziu, producenci sprzedający w e-commerce są w stanie zweryfikować czy i w jakim stopniu e-sklepy odwzorowują przygotowane przez nich treści produktowe. Pozwalać ma to na szybkie odnalezienie nieprawidłowości i kontakt ze sklepem w celu wyjaśnienia braku implementacji odpowiednich treści.

Nasza usługa ma na celu wsparcie procesu sprzedażowego. Konsument otrzymuje pełną informację o produkcie, co wspomaga podjęcie decyzji o zakupie – podkreśla Kochański.

Kluczowym elementem rozwiązania jest specjalnie opracowany algorytm. Program porównuje treści dostarczane przez producentów z tymi faktycznie publikowanymi w poszczególnych sklepach internetowych. Na podstawie zgromadzonych informacji ocenia stopień podobieństwa, a następnie przedstawia wyniki w formie raportu.

Dawid ZarazińskieStoreMedia sprawdza treści w e-commerce

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.