etix – LOT wprowadza bilet elektroniczny

Od 13 września 2004 r. ruszyła kampania informująca o nowym produkcie PLL LOT S.A. Stopniowo, najpierw na połączenia krajowe, a w niedługim czasie również na połączenia międzynarodowe, będzie można zakupić etix – bilet elektroniczny. Jeśli pasażer wybierze te formę zakupu, nie będzie otrzymywał biletu papierowego, a jedynie, jeśli sobie tego zażyczy, wydruk rezerwacji wraz z warunkami przewozu. Natomiast w dniu wylotu będzie musiał się stawić na lotnisku jedynie z odpowiednim dokumentem tożsamości.

Do końca listopada w prasie, w internecie, na powierzchniach typu citylight umieszczonych na polskich lotniskach oraz full back na autobusach komunikacji miejskiej będzie trwać kampania reklamowa skierowana do potencjalnych klientów linii lotniczych.

Niestandardowe podejście w tej kampanii zakładało dodatkowo dotarcie z różnym komunikatem skierowanym do mieszkańców różnych miast. Aby osiągnąć taki rezultat zastosowano m.in. insertowanie wrzutki do tytułów prasowych dystrybuowanych tylko w wybranych miejscowościach oraz geotargetowanie w internecie.

Dodatkowo na warszawskim lotnisku Okęcie została umieszczona specjalna ekspozycja w hali odlotów krajowych mająca na celu podkreślenie cech biletu etix jako nowoczesnego produktu.

Kampania w internecie została oparta o emisję pop-underów, brandmarków z billboardem oraz innych niestandardowych form reklamy, takich jak scroll footer oraz expand box na najpopularniejszych witrynach biznesowych.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one – mOne. Kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.

http://www.lot.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry