Odlewnia komponentów magnezowych EUROMAG uruchomiła nową witrynę internetową. Strona – dostępna w dwóch wersjach językowych – adresowana jest przede wszystkim do partnerów handlowych. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji o firmie i jej ofercie.
W serwisie można znaleźć kompendium wiedzy o magnezie. Ponadto przedstawiono opis technologii odlewania tego metalu. Na stronie – oprócz informacji ofertowych – dostępne są aktualności z życia firmy oraz pressroom. Serwis oferuje także możliwość subskrypcji newslettera, w którym obok informacji dotyczących spółki EUROMAG pojawią się ciekawostki z rynku odlewów magnezu.
Nowa formuła strony wiąże się także z urozmaiceniem jej wyglądu. Odświeżona oprawa graficzna służy usprawnieniu nawigacji w serwisie, a zastosowana kolorystyka dodatkowo zwiększa przejrzystość witryny.
„Chcieliśmy, aby nasza strona zyskała nową jakość i oprócz wartości informacyjnej była również ciekawsza wizualnie. Stworzyliśmy serwis, który nie tylko przedstawia firmę, jej dokonania i produkty, ale również ma na celu popularyzację magnezu jako doskonałego surowca odlewniczego. Dlatego też tak duży nacisk położyliśmy na walor edukacyjny strony” – powiedział Krzysztof Turowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu odlewni EUROMAG SA.
Witryna dostępna jest pod adresem: www.euromag.com, a przygotowała ją agencja e-Navigator.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.