Odlewnia komponentów magnezowych EUROMAG uruchomiła nową witrynę internetową. Strona – dostępna w dwóch wersjach językowych – adresowana jest przede wszystkim do partnerów handlowych. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji o firmie i jej ofercie.
W serwisie można znaleźć kompendium wiedzy o magnezie. Ponadto przedstawiono opis technologii odlewania tego metalu. Na stronie – oprócz informacji ofertowych – dostępne są aktualności z życia firmy oraz pressroom. Serwis oferuje także możliwość subskrypcji newslettera, w którym obok informacji dotyczących spółki EUROMAG pojawią się ciekawostki z rynku odlewów magnezu.
Nowa formuła strony wiąże się także z urozmaiceniem jej wyglądu. Odświeżona oprawa graficzna służy usprawnieniu nawigacji w serwisie, a zastosowana kolorystyka dodatkowo zwiększa przejrzystość witryny.
„Chcieliśmy, aby nasza strona zyskała nową jakość i oprócz wartości informacyjnej była również ciekawsza wizualnie. Stworzyliśmy serwis, który nie tylko przedstawia firmę, jej dokonania i produkty, ale również ma na celu popularyzację magnezu jako doskonałego surowca odlewniczego. Dlatego też tak duży nacisk położyliśmy na walor edukacyjny strony” – powiedział Krzysztof Turowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu odlewni EUROMAG SA.
Witryna dostępna jest pod adresem: www.euromag.com, a przygotowała ją agencja e-Navigator.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.