Jedna z największych europejskich wywiadowni gospodarczych Creditreform Polska i europejski portal B2B Europortal.pl podpisały umowę o współpracy. Wspólne działania mają na celu zaznajomienie polskich przedsiębiorców z ideą działalności wywiadowni gospodarczych oraz zapewnić wiarygodność firm nawiązujących nowe relacje handlowe w portalu.
Współpraca ułatwi Europortal.pl i jego użytkownikom zawieranie bezpiecznych relacji handlowych między firmami w całej Europie. Udogodnienia dla przedsiębiorców to m.in.: coroczna weryfikacja przedsiębiorstwa przez Creditreform Polska, potwierdzenie weryfikacji firmy w portalu, ograniczenie ryzyka handlowego dla potencjalnych kontrahentów, oszczędność czasu. Tego typu usługi cenione są szczególnie przez zachodnie firmy, gdzie trzy czwarte nowych kontaktów handlowych nawiązuje się po wcześniejszej weryfikacji wywiadowni gospodarczej. Także w Polsce przybywa firm, których polityka nie pozwala na nawiązanie relacji handlowych z nowym kontrahentem bez wcześniejszej weryfikacji. Pozwala to ograniczyć ryzyko handlowe do minimum.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.