Twórcy Everytap, aplikacji zwiększającej lojalność klientów takich obiektów jak kawiarnie i restauracje, pozyskali nowego inwestora – TVN Venture, który objął 40% udziałów spółki wraz z wsparciem medialnym. Inwestycja ma pomóc wejść na nowe rynki.
TVN będzie jedynym inwestorem instytucjonalnym spółki, natomiast pozostała część udziałów pozostanie w rękach jej założycieli. Transakcja przewiduje, że udziałowcem przestanie być fundusz Black Pearls VC. Transakcja składa się z inwestycji gotówkowej oraz media for equity (M4E).
Dzięki Everytap właściciele obiektów mogą opracować dedykowane programy lojalnościowe i promocyjne dla swoich klientów. Aplikacja do komunikacji z użytkownikami wykorzystuje technologię beaconów, oferującą zupełnie nowe możliwości dotarcia i angażowania gości lokali w oparciu o mikrolokalizację.
Usługę Everytap uruchomiono w 2014 roku i działa już w 100 punktach Trójmiasta, gdzie korzysta z niej ponad 10 tys. zarejestrowanych i aktywnych użytkowników na systemach iOS oraz Android. Do końca roku planuje działać w Warszawie i Wrocławiu.
Bardzo nas cieszy, że pozyskaliśmy takiego partnera, jak TVN. Wierzymy, że przyspieszy to rozwój naszej sieci, ale także pozwoli nam szerzej spojrzeć na możliwość wykorzystania naszych pomysłów i doświadczeń w innych kanałach. Uzyskane środki zostaną w całości wykorzystane na finansowanie rozwoju spółki. Bardzo ważny jest też dla nas pakiet medialny otrzymany od TVN, który ułatwi nam promocję aplikacji wśród użytkowników i pozwoli nam znacznie zwiększyć liczbę osób czerpiących z niej korzyści – powiedział Maciej Piwko dyrektor zarządzający Everytap.
Zachęcamy również do zapoznania się rozmową z twórcami Everytap, którą przeprowadziliśmy w grudniu ubiegłego roku.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!