IdoSell wdraża nową usługę Express Checkout. Ma ona skracać ścieżkę zakupów i zwiększać konwersję merchantów. Dzięki niej klienci sklepów internetowych obsługiwanych przez tę polską platformę będą mogli płacić za zakupy za pomocą jednego kliknięcia.
Express Checkout będzie działał na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z platformy IdoSell. Oznacza to, że dane logowania będą zapamiętywane automatycznie w każdym z nich. Dzięki temu konsumenci, za pomocą jednego kliknięcia, będą mogli dokonywać szybkich zakupów w sklepach internetowych IdoSell.
– Nadrzędną misją IdoSell jest zwiększanie sprzedaży naszych merchantów. Z uwagą śledzimy również oczekiwania klientów sklepów internetowych. Serwisy typu marketplace przyzwyczaiły konsumentów do tego, że mogą robić zakupy za pomocą jednego kliknięcia. Długi proces zakupowy coraz bardziej zniechęca kupujących. Z badań prowadzonych przez nas i zewnętrzne podmioty wynika, że aż 62 proc. klientów rezygnuje z zakupu, jeżeli proces składania zamówienia zajmuje więcej niż 2 minuty. Usługa Express Checkout jest odpowiedzią zarówno na zmieniające się oczekiwania konsumentów, jak i na potrzeby merchantów – wyjaśnia Michał Tykarski, Wiceprezes IAI S.A.
Express Checkout od IdoSell zapewni kupującym możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail. Niedługo IdoSell doda do usługi kolejne usprawnienie – weryfikację tożsamości poprzez biometrię w smarfonach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.