Extremalne Aukcje24.pl

Opublikowano: 15 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W dniach 10 – 11 Września w Przybędzy k/ Żywca odbyło się AUKCJE24 SUMMER PARTY: BESKIDY EXTREEM WEEKEND – spotkanie Użytkowników serwisu Aukcje24.pl. Na uczestników czekały liczne atrakcje: konkursy o tematyce góralskiej, zabawa terenowa, dyskoteka. Spotkanie było okazją do zaprezentowania jesiennych planów serwisu oraz dyskusji z administratorami. W imprezie wzięło udział ponad 60 osób.

Na przełomie maja i czerwca b.r. serwis Aukcje24.pl, przeprowadził ankietę dotyczącą propozycji organizacji letniego spotkania swoich Użytkowników. Zapytanie spotkało się ze sporym zainteresowaniem – internauci wypowiedzieli się m.in. na temat formuły, terminu oraz lokalizacji. Imprezę zaplanowano na weekend, 10 – 11 Września w Przybędzy k/ Żywca w ośrodku konferencyjno – szkoleniowym ’Cis'.

Głównym celem spotkania była integracja społeczności serwisu Aukcje24.pl oraz prezentacja planów marketingowych. Przeprowadzona została dyskusja na temat rozwoju Aukcje24.pl. Przedstawiciele serwisu zapowiedzieli, że w październiku użytkownicy będą mogli wziąć udział w nowym konkursie dla kupujących oraz skorzystać ze specjalnej promocji dla sprzedawców. Omówione zostały również wchodzące w życie 14 września usprawnienia techniczne serwisu.

Szeran Millo, Aukcje24.pl, współorganizator imprezy: 'Muszę przyznać, że przed spotkaniem zastanawiałem się, czy impreza 'zaskoczy'. Nasi Użytkownicy to dość zróżnicowana grupa osób, pochodzących z różnych zakątków Polski – wszak na aukcjach handlować może każdy. Już po pierwszej godzinie okazało się, że moje obawy były niepotrzebne – uczestnicy natychmiast odnaleźli wspólny język. Mamy wspaniałych 'Aukcjonerów', dla których warto pracować!'.

http://www.aukcje24.pl

Sylwester KozakExtremalne Aukcje24.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.