Facebook Deals od dziś w Europie? [aktualizacja]

Opublikowano: 31 stycznia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na początku listopada informowaliśmy o wprowadzeniu platformy Facebook Deals. Dostępna do tej pory tylko dla mieszkańców USA ma zostać dziś wprowadzona do Europy.

Deals jest integralną częścią funkcji Facebook Places, która umożliwia „logowanie się” w różnych miejscach oraz powiadamianie o tym swoich znajomych. Wraz z uruchomieniem Deals użytkownicy serwisu społecznościowego mogą nie tylko „meldować się” w odwiedzanych miejscach, ale jednocześnie korzystać ze specjalnie przygotowanych ofert. Aby uzyskać dostęp usługi należy skorzystać z aplikacji dla telefonów lub z mobilnej wersji serwisu (touch.facebook.com).

Facebook Deals od dziś w Europie? [aktualizacja] 1W momencie startu Facebook podpisał umowę z 22 partnerami (m.in. firmy Gap, H&M czy McDonald’s). Platforma Deals dostępna była jednak wyłącznie dla mieszkańców USA. Według nieoficjalnych doniesień, szefowie Facebooka mają ogłosić dziś rozszerzenie jej zasięgu o kraje europejskie.

Jak donoszą źródła The Telegraph, w europejski start przedsięwzięcia zaangażować ma się sporo firm z branży odzieżowej i gastronomicznej. Sukces gwarantować ma natomiast coraz większa liczba osób korzystających z mobilnych wersji popularnego serwisu społecznościowego.

Nie wiemy czy platforma Deals pojawi się także w Polsce. Szczegóły poznać mamy podczas specjalnej konferencji, która odbędzie się dziś w Londynie. Przedstawiciele serwisu odmawiają komentarzy w tej sprawie.

[Aktualizacja] Zgodnie z naszymi doniesieniami Facebook Deals pojawił się w Europie. W pierwszej kolejności udostępniony został mieszkańcom Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch oraz Hiszpanii. Nie wiadomo czy i kiedy pojawi się w Polsce.

Dawid ZarazińskiFacebook Deals od dziś w Europie? [aktualizacja]

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.