Facebook i Paramount stawiają na wideo

W poniedziałek w serwisie społecznościowym Facebook uruchomiona została aplikacja VooZoo. Umożliwia ona oglądanie tysięcy klipów zrobionych na podstawie największych hitów filmowych – podał „Wired”.

VooZoo to projekt Paramount Pictures – jednej z największych wytwórni w USA – oraz działającej w Los Angeles firmy programistycznej FanRocket. Nowa usługa pozwoli użytkownikom Facebooka przeglądać specjalnie przygotowane klipy wideo – najciekawsze fragmenty hitów wyprodukowanych przez Paramount.

Materiały trwają od kilku sekund do kilku minut. W założeniu mają zachęcać do kupna starszych produkcji na DVD – takich jak „Gliniarz z Beverly Hills” czy „Śniadanie u Tiffany’ego”. Po odtworzeniu każdego klipu pojawi się specjalny przycisk, który umożliwi nabycie przedstawionego tytułu w sklepie Paramountu.

Przedstawiciele FanRocket liczą na pozyskanie kilkuset tysięcy użytkowników w ciągu dwóch miesięcy. Planują podpisanie umów z innymi wytwórniami.

Z innych doniesień dotyczących Facebooka: rusza francuska wersja serwisu. Potwierdziła to nowa dyrektor operacyjna spółki Sheryl Sandberg – napisał Silicon Alley Insider.

Źródło: Wired/Silicon Alley Insider

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top