Facebook po raz kolejny odświeża filozofię stojącą za przyciskiem „Lubię to”. Będzie on teraz przypominał funkcjonalnością przycisk „Udostępnij”. Uproszczona ma zostać również polityka prywatności serwisu.
Po wybraniu opcji „Lubię to” przy dowolnej treści na ścianie aktywności użytkownika pojawi się tytuł, nagłówek wiadomości lub skrócony opis oraz graficzna miniaturka. Będzie również można dołączyć swój komentarz do „polubionej” treści. Dotychczas tzw. „lajki” widoczne były jedynie w sekcji „Ostatnia aktywność”. W ten sposób „Lubię to” staje się podobny do opcji „Udostępnij”.
Komentatorzy podkreślają, że z jednej strony zmiana może prowokować do dłuższej chwili zastanowienia przed kliknięciem „Lubię to”. Z drugiej jednak może znacząco podnieść ruch do stron wydawców danych treści.
Opcja „Udostępnij” ma być stopniowo zastępowana zbliżonym w działaniu „Lubię to”. Ujawniona dziś zmiana ma być również pewnego rodzaju testem – Facebook liczy na komentarze użytkowników w tej sprawie.
Facebook pracuje też nad uproszczoną polityką prywatności. Zarzuca się bowiem serwisowi, że jego polityka prywatności napisana jest w niezrozumiałym dla przeciętnego użytkownika języku prawniczym i zawiera aż 5830 słów. Odświeżona wersja nie będzie zawierała nowych treści ale ma być łatwiejsza do zrozumienia, nawigowania i zorientowana na najczęściej pojawiające się pytania.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!