Facebook po raz kolejny odświeża filozofię stojącą za przyciskiem „Lubię to”. Będzie on teraz przypominał funkcjonalnością przycisk „Udostępnij”. Uproszczona ma zostać również polityka prywatności serwisu.
Po wybraniu opcji „Lubię to” przy dowolnej treści na ścianie aktywności użytkownika pojawi się tytuł, nagłówek wiadomości lub skrócony opis oraz graficzna miniaturka. Będzie również można dołączyć swój komentarz do „polubionej” treści. Dotychczas tzw. „lajki” widoczne były jedynie w sekcji „Ostatnia aktywność”. W ten sposób „Lubię to” staje się podobny do opcji „Udostępnij”.
Komentatorzy podkreślają, że z jednej strony zmiana może prowokować do dłuższej chwili zastanowienia przed kliknięciem „Lubię to”. Z drugiej jednak może znacząco podnieść ruch do stron wydawców danych treści.
Opcja „Udostępnij” ma być stopniowo zastępowana zbliżonym w działaniu „Lubię to”. Ujawniona dziś zmiana ma być również pewnego rodzaju testem – Facebook liczy na komentarze użytkowników w tej sprawie.
Facebook pracuje też nad uproszczoną polityką prywatności. Zarzuca się bowiem serwisowi, że jego polityka prywatności napisana jest w niezrozumiałym dla przeciętnego użytkownika języku prawniczym i zawiera aż 5830 słów. Odświeżona wersja nie będzie zawierała nowych treści ale ma być łatwiejsza do zrozumienia, nawigowania i zorientowana na najczęściej pojawiające się pytania.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.