Facebook po raz kolejny odświeża filozofię stojącą za przyciskiem „Lubię to”. Będzie on teraz przypominał funkcjonalnością przycisk „Udostępnij”. Uproszczona ma zostać również polityka prywatności serwisu.
Po wybraniu opcji „Lubię to” przy dowolnej treści na ścianie aktywności użytkownika pojawi się tytuł, nagłówek wiadomości lub skrócony opis oraz graficzna miniaturka. Będzie również można dołączyć swój komentarz do „polubionej” treści. Dotychczas tzw. „lajki” widoczne były jedynie w sekcji „Ostatnia aktywność”. W ten sposób „Lubię to” staje się podobny do opcji „Udostępnij”.
Komentatorzy podkreślają, że z jednej strony zmiana może prowokować do dłuższej chwili zastanowienia przed kliknięciem „Lubię to”. Z drugiej jednak może znacząco podnieść ruch do stron wydawców danych treści.
Opcja „Udostępnij” ma być stopniowo zastępowana zbliżonym w działaniu „Lubię to”. Ujawniona dziś zmiana ma być również pewnego rodzaju testem – Facebook liczy na komentarze użytkowników w tej sprawie.
Facebook pracuje też nad uproszczoną polityką prywatności. Zarzuca się bowiem serwisowi, że jego polityka prywatności napisana jest w niezrozumiałym dla przeciętnego użytkownika języku prawniczym i zawiera aż 5830 słów. Odświeżona wersja nie będzie zawierała nowych treści ale ma być łatwiejsza do zrozumienia, nawigowania i zorientowana na najczęściej pojawiające się pytania.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.