Zakup serwisu Instagram przez Facebooka okazał się być pierwszym krokiem do ekspansji na rynku aplikacji mobilnych. Dziś na blogu Facebooka ogłoszono dalsze plany firmy w tym zakresie.
Mark Zuckerberg, dyrektor i twórca serwisu Facebook, zdecydował się na poczynienie przygotowań do dalszego rozwoju firmy na rynku mobilnym. Ogłoszono uruchomienie App Center, sklepu z aplikacjami. Platforma zostanie udostępniona 18 maja.
App Center ma być miejscem, w którym będzie można znaleźć aplikacje społecznościowe, mobilne i desktopowe. App Center ma gromadzić aplikacje bezpłatne, ale platforma będzie umożliwiała deweloperom również zamieszczenie płatnych programów oraz czerpania zysków z płatności w aplikacjach.
Platforma wdrażana w Facebooku ma z założenia przypominać sklep internetowy. Każdy z produktów będzie oceniany przez społeczność użytkowników oraz przedstawicieli platformy. W ten sposób powstanie ocena w postaci gwiazdek umieszczanych bezpośrednio przy opisie aplikacji. Ilość gwiazdek będzie zależeć od głosowania użytkowników oraz informacji na temat częstotliwości powrotu do programu.
W przypadku, gdy użytkownik wybierze w sklepie App Center aplikację dla systemu Android, zostanie on przekierowany do właściwego sklepu. Zasadniczo, pobieranie i zakup aplikacji będzie dokonywany w sklepach dedykowanych dla każdego systemu mobilnego – np. w App Store albo w Google Play. Bezpośrednio w App Center będzie można kupić wyłącznie płatne programy webowe, które zostaną uruchomione w serwisie Facebook.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.