Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych – Facebook – uruchomił hiszpańskojęzyczną wersję swojej witryny – podał Mashable.
Jest to skutek trwających od kilku miesięcy tłumaczeń. Aby aktywować nową opcję należy przejść do ustawień konta, wybrać zakładę „Language” i tam zmienić na „Espanol”. Od poniedziałku użytkownicy z Hiszpanii i krajów latynoskich (jest ich około 2,8 miliona) będą oglądać witrynę Facebooka domyślnie w swoim ojczystym języku.
Właściciele społeczności skłonili do pracy nad tłumaczeniem prawie 1,5 tysiąca wolontariuszy – zwykłych użytkowników, którzy znają hiszpański – stwierdził TechCrunch. Każdy przerobił jakiś określony fragment witryny – rekordzista aż 3% strony. Ta strategia różni się od podejścia największego rywala Facebooka, serwisu MySpace, który otwiera biura w różnych krajach zatrudniając profesjonalistów.
W najbliższych tygodniach ruszą wersje niemiecka i francuska Facebooka.
Źródło: Mashable/TechCrunch
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!