Facebook udostępnia wszystkim użytkownikom nowy widok profili – Timeline (Oś czasu). To nie tylko wizualna zmiana; to nowa filozofia prezentowania własnej historii.
Timeline to znaczna zmiana nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim filozofii wykonania i prezentacji profili użytkownika. Ma to być multimedialna historia życia danej osoby, od jej narodzin, aż po ostatnie aktywności. Szczególnie podkreślane mają być najważniejsze wydarzenia.
Nowy wygląd zaprezentowany został we wrześniu, na konferencji f8. Nie padł wtedy konkretny termin jego wprowadzenia, przez długi czas pojawić miał się „w nadchodzących tygodniach”. Wcześniejszy dostęp otrzymali twórcy aplikacji, użytkownicy zarejestrowani jako deweloperzy. Według danych Facebooka do 10 listopada z Timeline korzystało 1,5 mln osób.
Obecnie nowy wygląd wprowadzany jest dla wszystkich użytkowników serwisu.
Przez pierwszych 7 dni po rozpoczęciu korzystania z osi czasu tylko Ty będziesz widzieć jej zawartość. Dzięki temu masz możliwość dopracowania osi tak, by wyglądała w sposób, w jaki chcesz, aby widzieli ją inni – czytamy na stronach serwisu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.