Po raz pierwszy Facebook pozwolił na przekształcenie osobistego profilu w stronę biznesową. Zachować można przy tym „znajomych”, którzy staną się automatycznie „fanami” oraz uniknąć groźby zawieszenia konta.
Możliwość migracji jest dobrą wiadomością dla właścicieli firm, którzy rozpoczęli swoją przygodę z Facebookiem od założenia profilu dla swojej firmy. Zasady korzystania z serwisu społecznościowego są tymczasem precyzyjne: profile przeznaczone są dla osób prywatnych. Dla firm stworzono możliwość zakładania stron biznesowych, tzw. fanpage’ów. Zdarzało się również, że profile firm były kasowane – właśnie za łamanie regulaminu.
Właściciele profili firmowych nie muszą już podejmować trudnej decyzji czy tworzyć stronę i „zbierać” fanów od początku, czy dalej rozwijać profil. Mogą bowiem teraz przekształcić profil w stronę z zachowaniem liczby znajomych, którzy staną się automatycznie fanami strony. Przeniesione zostaną również zdjęcia profilowe.
Warto jednak pamiętać, że po przekształceniu nie zobaczymy zdjęć i wpisów z aktualności dawnego profilu. Strona nie pojawi się również w zakładce zainteresowań fanów. Dodatkowo jeżeli profil miał więcej niż stu znajomych, strona będzie miała taką samą nazwę.
Facebook udostępnił specjalną sekcję pomocy, która odpowiada na pytania związane z migracją. Można się z niego dowiedzieć m.in., że po przekształceniu profilu w stronę wyznaczyć można jej dodatkowych administratorów strony oraz że odwrócenie dokonanej zmiany jest niemożliwe.
Narzędzie migracji znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.