Facebook wprowadza nowy format reklamowy: wpisy sponsorowane. Pojawiać mają się bezpośrednio w kanale aktualności użytkownika. Serwis obiecuje jednak, że nie będą zbyt nachalne.
Wpisów reklamowych ma nie być dużo – jedna dziennie. Mają być również oznaczone jako „sponsorowane”. Zamknąć będzie można je za pomocą krzyżyka zlokalizowanego w ich prawym górnym rogu.
Facebook nie chce irytować swoich użytkowników, dlatego na tego typu reklamy nakłada szereg ograniczeń. Wpisy sponsorowane mogą zawierać na przykład komunikaty ze stron, które dany użytkowników wcześniej polubił. Właściciele stron mogą też zabiegać o nowych fanów, promując aktywność znajomych lubiących wpisy z danej strony. Wpisy sponsorowane z danego fanpage’a pojawiać mają się więc w aktualnościach użytkowników, których znajomi dokonali interakcji z tą stroną (np. polubili jakąś treść).
To nie pierwszy raz, kiedy reklamy pojawiają się w aktualnościach użytkowników. Podobną działania Facebook podejmował w latach 2006-2009. Tego typu przekazy zniknęły wraz z pojawianiem się reklam (np. zdarzeń sponsorowanych) w prawej kolumnie serwisu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.