Fachowcy.pl Ventures, spółka notowana na rynku New Connect, zakończyła publiczną ofertę obligacji przydzielając papiery dłużne o wartości emisyjnej blisko 3,7 mln zł.
Fachowcy.pl Ventures oferowała 2-letnie obligacje serii A, o wartości nominalnej 1000 zł każda,
z oprocentowaniem stałym wynoszącym 8,5% w skali roku i odsetkami wypłacanymi kwartalnie. Inwestorzy mogli zapisywać się na obligacje do 26 stycznia. Celem emisji było pozyskanie środków na rozpoczęcie ekspansji zagranicznej.
Jesteśmy zadowoleni z przeprowadzonej przez nas emisji. Inwestorzy po raz kolejny pokazali zaufanie oraz to, że widzą potencjał w naszym modelu biznesowym. Cieszy nas również to, że mamy za sobą kolejne ciekawe doświadczenie. To wszystko sprawia, że jesteśmy jeszcze bardziej zmotywowani do działania. Ponadto mamy kapitał i możemy zaoferować nasze usługi za granicą zgodnie z deklaracjami – powiedział Piotr Surmacki, prezes zarządu Fachowcy.pl Ventures S.A.
Oferującym obligacje w ofercie publicznej Fachowcy.pl Ventures S.A. był Polski Dom Maklerski S.A. Po udanych publicznych ofertach obligacji Auxillia, IPO 3D, oraz Bikershop była to kolejna publiczna oferta realizowana przez nowego brokera na rynku.
Jest to kolejna publiczna emisja obligacji zakończona przez nas w planowanym terminie. Szczególnie cieszy nas to, że inwestorzy przekonali się do innowacyjnego modelu biznesowego spółki. Zauważyliśmy również, że coraz więcej małych, innowacyjnych spółek decyduje się na pozyskiwanie kapitału poprzez emisję obligacji. Tym bardziej zadowalające jest to, że kończą się one sukcesami oraz to, że jesteśmy aktywnym uczestnikiem tych sukcesów – podsumował Szczepan Dunin Michałowski, prezes Polskiego Domu Maklerskiego S.A.
Spółka Fachowcy.pl kupiła na początku stycznia platformę internetową Favore.pl, należącą dotychczas do Grupy Wirtualna Polska. W ramach rozliczenia transakcji o wartości niespełna 3 mln zł, Grupa Wirtualna Polska została 2% akcjonariuszem Fachowcy.pl Ventures. Po przejęciu serwisu liczba klientów Fachowcy.pl zwiększyła się o prawie 900.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!