FAMA – Lotusowa sieć sprzedaży

Opublikowano: 21 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

MacroSoft Częstochowa realizuje umowę z firmą FAMA Sp. z o.o. Spółka buduje nowoczesny system wsparcia sprzedaży uwzględniający planowany rozwój przedsiębiorstwa. Rozwiązanie informatyczne będzie wspierać zmianę struktury oraz metod działania sieci handlowej. Kontrakt MacroSoftu obejmuje wdrożenie zintegrowanego pakietu SKID AS wraz z zaprojektowanym w technologii Lotus Notes systemem LINFO CRM.

FAMA specjalizuje się w dostawach podręczników szkolnych i pomocy dydaktycznych dla odbiorców instytucjonalnych tj. szkół, bibliotek i księgarń. Firma działa na terenie całego kraju dysponując siecią 67 a docelowo 80 przedstawicieli.

Dla podniesienia efektywności przedsiębiorstwo postanowiło rozbudować sieć dystrybucyjną oraz zwiększyć kontrolę nad realizowanymi przez handlowców kontraktami. Proces ten jest związany ze zmianami na rynku powodowanych stale zmniejszającą się liczbą księgarń oraz punktów sprzedaży. W bieżącym roku prognozowany jest 15 proc. spadek liczby takich obiektów z dotychczasowych 2 tys. do 1,7 tys. W osiągnięciu celu i zdobyciu przewagi konkurencyjnej FAMIE ma pomóc inwestycja w infrastrukturę IT obsługującą sieć sprzedaży przy zapewnieniu minimalnych nakładów związanych z obsługę administracyjną.

Z oprogramowania będą korzystać wszyscy pracownicy centrali i sieci handlowej. Będą również mogli z niego korzystać wydawcy w celu monitorowania dystrybucji własnych produktów.

Funkcjonalność systemu dystrybucyjnego będzie dostępna poprzez Internet i klienta Lotus Notes oraz witrynę WWW. Związku z tym nastąpi integracją aktualnej strony WWW i sklepu internetowego firmy FAMA z systemem obsługi dystrybutorów.

http://www.macrosoft.pl

Sylwester KozakFAMA – Lotusowa sieć sprzedaży

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.