Spółka Feedink.com wdrożyła nowy, samoobsługowy system dla swoich klientów. Rozwiązanie pozwolić ma na tworzenie i zarządzanie wysokiej jakości plikami produktowymi.
Celem wdrożenia nowego systemu jest zautomatyzowanie wszystkich procesów związanych z plikami produktowymi w e-commerce oraz optymalizacja i automatyzacja plików produktowych. Dzięki temu sklepy internetowe będą mogły zarządzać feedami produktowymi, pomijając dział IT.
E-commerce wykorzystuje pliki produktowe w kanałach marketingowych, takich jak np.: systemy afiliacyjne, remarketing, Facebook, Google, marketplace’y czy porównywarki cenowe. Bez plików produktowych nie ma możliwości inwestowania w kanały marketingowe — przekonuje firma.
W systemie można stworzyć trzy rodzaje kont. Opcja freemium daje możliwość uploadu 500 produktów i zrobienie jednego formatu pliku produktowego. Pakiet business umożliwia uploadowowanie do 2000 produktów oraz stworzenie do 20 formatów feeda oraz crawling. Natomiast opcja custom jest tworzona pod indywidualne potrzeby.
Jak wygląda proces tworzenia pliku w nowym systemie Feedik.com? Najpierw plik produktowy jest wgrywany do systemu. Następnie wykonywane jest zazwyczaj automatyczne mapowanie, czyli informowanie systemu, jak ma interpretować plik. Po tym klient wybiera rodzaj eksportu (format pliku produktowego), a następnie wprowadza modyfikacje. Po całym procesie kopiuje adres stworzonego „feeda” (eksportu) i przesyła do partnera/wydawcy.
Jaki możliwości daje klientom nowy system? Firma chwali przede wszystkim crawling produktów bezpośrednio ze strony sklepu, tłumaczenie formatu pliku, aktualizację i monitoring jakości danych, zarządzenie plikiem poprzez filtrowanie i grupowanie produktów, dodawanie zewnętrznych kodów monitorujących, zarządzenie zintegrowanymi partnerami, dopasowanie do setek specyfikacji oraz integrację z Google Analytics czy optymalizacja obrazów.
Wdrożyliśmy nowy system, by zmienić oblicze tworzenia i zarządzania plikami produktowymi w e-commerce. Chcemy ułatwić działania sprzedażowo-marketingowe, zautomatyzować czasochłonne tworzenie i modyfikowanie plików produktowych pod każdego wydawcę. Oddajemy w ręce klientów dopracowane narzędzie, które sprawi, że ich praca będzie efektywniejsza i przyjemniejsza – komentuje Piotr Zabuła, współzałożyciel i CEO Feedink.com.
Środki na uruchomienie samoobsługowego systemu dla klientów zostały pozyskane dzięki dofinansowaniu od funduszy: Xevin i Cube Group. W portfolio Feedink.com znajdują się taki marki jak m.in.: Tchibo, Avon, Orange, BRW, Decathlon, W.Kruk czy Tesco.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.