FerBuy: nowy system płatności dla e-sklepów

Opublikowano: 29 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma pożyczkowa Ferratum Group uruchomiła w Polsce nową usługę finansową. FerBuy ma być „pełną korzyści dla kupujących i sprzedających alternatywna forma płatności w sklepach internetowych”. System pozwala klientom na dokonanie zakupu online i zapłatę za otrzymany towar w późniejszym terminie. 

FerBuyFerBuy to system płatności działający na zasadzie „kup teraz, zapłać później”. Kupujący za pomocą FerBuy najpierw otrzymuje zakupiony towar, następnie dostaje fakturę – którą może spłacić w całości (w ciągu 14 dni) lub ewentualnie rozłożyć płatność w dogodny system ratalny. Rozwiązanie upraszczać ma sprzedającym administrację związaną z obsługą płatności czy wystawianiem faktur – ryzyko finansowe transakcji leży po stronie FerBuy.

Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie. W związku z tym zdecydowaliśmy się na wprowadzenie FerBuy właśnie tutaj. Nasze rozwiązanie zapewnia całkowicie bezpieczną opcję płatności bez konieczności przekazywania w sieci poufnych informacji, takich jak numery kart kredytowych. Decydując się na FerBuy, sklepy internetowe wzbogacą swoją ofertę o alternatywną i bezpieczną formę płatności. Jestem przekonany, że korzyści które oferujemy zainteresują rynek e-commerce. Przewidujemy pozyskanie 100 partnerów handlowych projektu do końca 2013 roku – powiedział Caj Sjöman, szef FerBuy.

Polska jest trzecim, po Singapurze i Czechach, krajem, w którym Ferratum Group wprowadza ofertę FerBuy. System można zintegrować ze sklepem internetowym: firma oferuje wsparcie techniczne i marketingowe związane z wprowadzeniem i funkcjonowaniem nowej formy płatności.

Dawid ZarazińskiFerBuy: nowy system płatności dla e-sklepów

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.