Na stronie internetowej www.youtube.com/ffcreation warszawska agencja interaktywna opublikowała filmy reklamowe, które mają promować projekt nadchodzi4.com wśród internautów.
Przygotowane przez FFCreation filmy oraz serwis internetowy nadchodzi4.com sugerują, że P4 chce trafić do młodych osób, korzystających lub chcących korzystać z najnowszych technologii. Segment ten ma duże perspektywy i może generować dla operatora znaczące przychody. Zarówno z projektu Nadchodzi4, który zbudowano pod kątem studentów (tak sugerują pytania w ankiecie), jak i filmowych reklam wynika, że grupą docelową kampanii promocyjnej jest nie tylko młodzież, ale przede wszystkich osoby w wieku 24 – 35 lat.
Do tej pory wyprodukowano 3 rodzaje filmów, zrobionych celowo stylem amatorskim:
– 3 różne filmiki z castingu,
– 4 tzw. „łańcuszki” (jak te św. Antoniego, które można przesłać dalej)
– „piramidę” – akrobatę ułożonego w numer 4.
Wszystkie filmy można obejrzeć po adresem:
http://www.youtube.com/results?search_query=nadchodzi4
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!