Na stronie internetowej www.youtube.com/ffcreation warszawska agencja interaktywna opublikowała filmy reklamowe, które mają promować projekt nadchodzi4.com wśród internautów.
Przygotowane przez FFCreation filmy oraz serwis internetowy nadchodzi4.com sugerują, że P4 chce trafić do młodych osób, korzystających lub chcących korzystać z najnowszych technologii. Segment ten ma duże perspektywy i może generować dla operatora znaczące przychody. Zarówno z projektu Nadchodzi4, który zbudowano pod kątem studentów (tak sugerują pytania w ankiecie), jak i filmowych reklam wynika, że grupą docelową kampanii promocyjnej jest nie tylko młodzież, ale przede wszystkich osoby w wieku 24 – 35 lat.
Do tej pory wyprodukowano 3 rodzaje filmów, zrobionych celowo stylem amatorskim:
– 3 różne filmiki z castingu,
– 4 tzw. „łańcuszki” (jak te św. Antoniego, które można przesłać dalej)
– „piramidę” – akrobatę ułożonego w numer 4.
Wszystkie filmy można obejrzeć po adresem:
http://www.youtube.com/results?search_query=nadchodzi4
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.