FFCreation.com przystępuje do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR i zamierza współtworzyć w nim 'Klub Nowych Mediów’. Celem tej inicjatywy będzie promowanie Internetu, jako ważnego medium w docieraniu do potencjalnych odbiorców działań promocyjnych i reklamowych.
Klub Nowych Mediów będzie nie tylko promował nowe media i aktywizował sieciowe agencje interaktywnye, ale także pracował nad określeniem jasnych procedur i zasad (jak w przypadku reklamy ATL) współpracy w nowych mediach pomiędzy Agencją a Klientem i Agencją a Domami Mediowymi.
'Chcemy promować nowe media, których skuteczność jest coraz wyższa. Mamy zamiar przekonać firmy, budujące swoje marki, że ważny jest nie tylko serwis internetowy, ale całe kampanie promocyjne w nowych mediach. Naszym celem jest przekonanie Klientów, że poprzez kampanie w nowych mediach można skutecznie budować świadomość i wizerunek, a nie jedynie ruch na stronie www. Przy tym warto uszanować specyfikę mediów online i stworzyć dla nich oddzielne kreacje, które będą im dedykowane, a nie tylko przełożone z copy offline’ – mówi Marek Piotrowski, dyrektor zarządzający FFCreation.com.
W skład 'Klubu Nowych Mediów’ wejdą obok FFCreation.com działy interaktywne dużych agencji sieciowych, a w przyszłości zapraszane będą także inne agencje interaktywne o profilu reklamowym.
Zadaniem SAR jest integracja środowiska agencji reklamowych, dbanie o ich interesy, ustalanie norm i standardów przetargów oraz relacji z klientem. Dlatego też, nowa agencja i nowy klub powstający w ramach SAR to inicjatywa, która wniesie nowy obszar działań do Stowarzyszenia. Powstanie zainicjowanego przez FFCreation.com Klubu Nowych Mediów, jest działaniem zgodnym z sugestiami i pomysłami, które zgłaszali od dłuższego czasu jurorzy konkursu KTR – nowe media, oraz pracownicy agencji reklamowych – działów interactive. – powiedział Paweł Tyszkiewicz dyrektor zarządzający SAR.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!