Firma KOM-PAKT Sp. z o.o. , partner firmy Progress Software Corporation, (NASDAQ:PRGS), poinformowała o zakończeniu prac nad wdrożeniem autorskiego systemu Finansowo-Księgowego „KOM-PRO” w Korporacji Ubezpieczeniowej FILAR S.A.
Podstawowym celem projektu była modernizacja systemu organizacji pracy w KU FILAR, szczególnie w dziedzinie rejestracji wpłat, prowadzenia windykacji oraz pełna automatyzacja wymiany danych z systemem ubezpieczeniowym. Nowy system zapewnia między innymi centralną ewidencję kontrahentów w systemie FK zintegrowaną z systemami ubezpieczeniowymi, obustronną i automatyczną wymianę danych pomiędzy systemami FK i ubezpieczeniowym, centralne zarządzanie aplikacją, możliwość wprowadzania modyfikacji na bieżąco, a także zupełnie nowe możliwości w dziedzinie sprawozdawczości – w dowolnej chwili można wykonać raporty i analizy dotyczące wszystkich obszarów działania firmy oraz całego obszaru geograficznego w czasie rzeczywistym. Dotychczas te wszystkie informacje dostępne były z opóźnieniem. System ten został zbudowany w technologii firmy Progress Software.
Jak powiedział Andrzej Feterowski, Dyrektor Departamentu Informatyki w Filar S.A., „Projekt zrealizowany przez K.U. Filar SA i Kom-Pakt jest przykładem wykonania skomplikowanego zadania w ściśle predefiniowanych warunkach otoczenia oraz udanej współpracy partnerskiej. Filar wniósł do projektu solidną wiedzę merytoryczną, znajomość specyfiki ubezpieczeniowej, przygotowanego odbiorcę, a Kom-Pakt – dobry produkt, elastyczną ekipę specjalistów od analiz, wdrożeń i programowania oraz doskonałą znajomość środowiska informatycznego, w którym zainstalowano system.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.