Filenet podsumował rok 2002

Opublikowano: 25 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W pierwszym kwartale 2003 r. całkowite przychody firmy wyniosły 87 mln USD, w porównaniu z 86,2 mln USD w analogicznym okresie 2002 r. oraz 89,4 mln USD w czwartym kwartale 2002 r. Przychody ze sprzedaży oprogramowania zamknęły się kwotą 35,5 mln USD (w pierwszym i czwartym kwartale 2002 r. ž odpowiednio 31,2 mln USD i 36,4 mln USD). Zysk netto wyniósł 1,3 mln USD, w porównaniu z 1,4 mln USD w pierwszym kwartale 2002 r. i 3,8 mln USD w czwartym kwartale 2002 r. W pierwszym kwartale 2003 r. zysk na akcję i na ekwiwalent akcji osiągnął wartość 0,04 USD, czyli tyle samo, co w analogicznym okresie poprzedniego roku. W czwartym kwartale 2002 r. zysk na akcję wyniósł 0,11 USD, a na ekwiwalent akcji był równy 0,10 USD.

31 marca 2003 r. wartość środków pieniężnych i inwestycji wynosiła 209,5 mln USD (dla porównania, 31 grudnia 2002 r. była ona równa 185,2 mln USD). Firma nie ma długów długoterminowych.

„Mimo że nie był to łatwy kwartał na rynku zaawansowanych technologii, udało nam się z powodzeniem wprowadzić na rynek architekturę ECM FileNet P8. Osiągnęliśmy również dobre wyniki finansowe, zgodne z naszymi wcześniejszymi przewidywaniami i lepsze od obecnie przyjętej prognozy firmy analitycznej First Call”  powiedział Lee Roberts, przewodniczący rady nadzorczej i dyrektor generalny firmy FileNet. „Rozwiązanie FileNet P8 zostało dobrze przyjęte przez klientów i partnerów. Stanowi ono w pełni zintegrowaną platformę, dostosowaną do zróżnicowanych wymagań klientów w zakresie zarządzania treścią. Wierzymy, że FileNet P8 ułatwi nam osiągnięcie strategicznego celu, jakim jest utrzymanie czołowej pozycji na rynku rozwiązań ECM”.

http://www.filenet.com

Sylwester KozakFilenet podsumował rok 2002

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.