Nowa Strona Główna serwisu Film Wirtualnej Polski (film.wp.pl) jest bardziej przejrzysta – na górę przeniesione zostały informacje uznane przez internautów za najważniejsze – wywiady, recenzje i felietony. Pojawił się także boks zawierający wiadomości ze świata telewizyjnych seriali. Prezentowane są w nim najnowsze produkcje amerykańskie, które już dziś zajmują bardzo wysokie pozycje w rankingach w USA i mają szanse stać się także europejskim hitem. Zamieszczone na stronie zdjęcia działają na zasadzie flashowej, co znacznie zdynamizowało witrynę. Nowa jest także jej rozdzielczość: 1280×1024 piksele.
„Intensywne prace nad serwisem film.wp.pl rozpoczęły się przed kilku miesiącami. W rezultacie stał się on bardziej przyjazny i funkcjonalny” – z satysfakcją podkreśla Monika Piątek – koordynator Serwisu Film.
Witryna wymaga dużej aktywności od użytkowników. Konkursy i ankiety z ich udziałem powodują, iż film.wp.pl jest tworzony nie tylko dla, ale i przez internautów. Ta silna interakcja ma także miejsce w przypadku recenzji oraz rankingu najlepszych i najgorszych twórców – są one generowane na podstawie ocen użytkowników. Kolejny przykład to trwający obecnie konkurs Zostań Gwiazdą WP – casting, w którym główną nagrodą jest dwuletnie stypendium w Warszawskiej Szkole Filmowej. Pierwszym krokiem jest nadesłanie trzyminutowego filmu wideo, w którym zaprezentowany zostanie talent aktorski internauty. Zgłaszający otrzymali swoje miejsce w serwisie Film, gdzie prace są emitowane. Spośród 50 wytypowanych przez internautów filmów, Jury do końca sierpnia wybierze 15 do kolejnego etapu (http//www.casting.film.wp.pl).
Ciekawostką jest, iż redakcja serwisu organizuje także happeningi – jak ostatnio w Letniej Kawiarence Wirtualnej Polski w Sopocie, gdzie można było sfotografować się na rodzinnej kanapie Simpsonów.
Serwis film.wp.pl zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród portalowych witryn poświęconych kinematografii. Powstał przed siedmioma laty, a obecnie ma 1,9 mln użytkowników i ponad 56 mln odsłon miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, V 2007).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.