FilmTok.pl jest najnowszym serwisem Grupy o2 traktującym o filmie i kinie. Jest adresowany przede wszystkim do osób poszukujących najświeższych informacji ze świata kina, zwiastunów, przejrzystych recenzji oraz opinii innych użytkowników.
W serwisie internauci odnajdą trailery, opisy filmów, galerie zdjęć, wywiady, analizy oraz wyszukiwarkę repertuaru najbliższego kina. Istotnymi elementami FilmTok.pl są także tematyczne TOPlisty najciekawszych produkcji kinowych oraz obszerna sekcja poświęcona serialom.
Serwis jest oparty głównie o treści wideo okraszone krótką i lekką treścią redakcyjną, która na bieżąco jest uzupełniania o opinie użytkowników FilmTok.pl. Opcja komentowania artykułów oraz możliwość ich „polubienia” (dzięki ścisłemu powiązaniu serwisu z Facebook’iem) generuje listę popularnych tematów, wyświetlanych na stronie głównej serwisu.
„FilmTok.pl zaadresowaliśmy do potrzeb reklamowych dużych segmentów klientów – dystrybutorów filmów, producentów wszystkiego co jest związane z home cinema. To również ważny element układanki dot. internetowego rynku reklam wideo” – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupa o2.
Nowy serwis Grupy o2 to miejsce, w którym dystrybutorzy uzyskują możliwość pełnej prezentacji swoich wideo-materiałów promocyjnych.
FilmTok.pl to pierwsza odsłona linii serwisów –Tok.pl. Kolejne premiery będą miały miejsce na początku 2011 roku. Grupa o2 przewiduje, że ok. maja 2011 roku serwis FilmTok.pl osiągnie 1 mln RU.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.