Internetowe biuro podróży fly.pl ogłosiło wyniki konkursu dla internautów ‘Wymarzony urlop z fly.pl – co mógłbyś zrobić aby go mieć ?’ „A w zamian przekonam patriotę z Londynu, że ich ukochana Wiktoria mówiąc five o clock miała na myśli Fly o”clock” to właśnie taką deklaracją Pani Izabela Czartoryska urzekła jury konkursowe i zdobyła nagrodę główną – 10 000zł na wymarzony urlop ufundowany przez sponsora TUI Poland. Przez miesiąc trwania zabawy wpłynęło łącznie aż 3500 zgłoszeń.
Konkurs, który był okazją do spełnienia podróżniczych marzeń wystartował 21 stycznia i trwał do 31 marca 2009. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie „Co byłbyś w stanie zrobić w zamian, aby wygrać wymarzony urlop?”. Do odpowiedzi można było załączyć zdjęcie. „Dostaliśmy aż 3500 zgłoszeń, niektóre nas urzekły, zaciekawiły inne rozbawiły. Jury konkursowe miało nie lada dylemat w podjęciu decyzji” – mówi Anna Zielińska z fly.pl „Do promowania konkursu wykorzystaliśmy narzędzia e-marketingowe i PR-owe. Jesteśmy zadowoleni z efektu przeprowadzonej akcji. Niewątpliwie duży wpływ na wynik zabawy miała nagroda główna ufundowana przez wiodącego światowego touroperatora – TUI Poland. Zawsze stawiamy na jakość w związku z tym Tui było idealnym partnerem do wsparcia naszego konkursu.”- uzupełnia.
Obrady jury konkursowego odbyły się 17 kwietnia. Każdy z wpisów został przeczytany. Kolejnym krokiem była selekcja najlepszych 51 odpowiedzi. Ostatnim już krokiem było głosowanie na najlepszy, najbardziej kreatywny i oryginalnie uzasadniony wpis. Wygrała odpowiedź Pani Izabeli Czartoryskiej, która zachwyciła jury swoją pomysłowością: „Oczywiście na Costa Brava abym mogła ulepić Hiszpanom z piasku bałwana…A w zamian przekonam patriotę z Londynu, że ich ukochana Wiktoria mówiąc five o’clock miała na myśli Fly o’clock tylko tak trochę po szkockiej była…”
Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 04.05.2009 w siedzibie firmy Comvel Polska będącej właścicielem internetowego biura podróży Fly.pl. Nagrodę wręczyli Piotr Haładus Marketing Communications Manager, z ramienia sponsora nagrody głównej Tui Poland oraz Grzegorz Bosowski Managing Director Fly.pl.
„W TUI bardzo spodobał się pomysł nagrodzenia wspaniałą wycieczką kreatywności i dlatego zostaliśmy partnerem konkursu. Mamy jednocześnie nadzieję, że 10000 pomoże Pani Izabeli spełnić marzenie” – dodaje Piotr Haładus z Tui Poland.Przyznano także 50 bonów wycieczkowych o wartości 200 zł do wykorzystania na ofertę Fly.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.