Internetowe biuro podróży fly.pl ogłosiło wyniki konkursu dla internautów ‘Wymarzony urlop z fly.pl – co mógłbyś zrobić aby go mieć ?’ „A w zamian przekonam patriotę z Londynu, że ich ukochana Wiktoria mówiąc five o clock miała na myśli Fly o”clock” to właśnie taką deklaracją Pani Izabela Czartoryska urzekła jury konkursowe i zdobyła nagrodę główną – 10 000zł na wymarzony urlop ufundowany przez sponsora TUI Poland. Przez miesiąc trwania zabawy wpłynęło łącznie aż 3500 zgłoszeń.
Konkurs, który był okazją do spełnienia podróżniczych marzeń wystartował 21 stycznia i trwał do 31 marca 2009. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie „Co byłbyś w stanie zrobić w zamian, aby wygrać wymarzony urlop?”. Do odpowiedzi można było załączyć zdjęcie. „Dostaliśmy aż 3500 zgłoszeń, niektóre nas urzekły, zaciekawiły inne rozbawiły. Jury konkursowe miało nie lada dylemat w podjęciu decyzji” – mówi Anna Zielińska z fly.pl „Do promowania konkursu wykorzystaliśmy narzędzia e-marketingowe i PR-owe. Jesteśmy zadowoleni z efektu przeprowadzonej akcji. Niewątpliwie duży wpływ na wynik zabawy miała nagroda główna ufundowana przez wiodącego światowego touroperatora – TUI Poland. Zawsze stawiamy na jakość w związku z tym Tui było idealnym partnerem do wsparcia naszego konkursu.”- uzupełnia.
Obrady jury konkursowego odbyły się 17 kwietnia. Każdy z wpisów został przeczytany. Kolejnym krokiem była selekcja najlepszych 51 odpowiedzi. Ostatnim już krokiem było głosowanie na najlepszy, najbardziej kreatywny i oryginalnie uzasadniony wpis. Wygrała odpowiedź Pani Izabeli Czartoryskiej, która zachwyciła jury swoją pomysłowością: „Oczywiście na Costa Brava abym mogła ulepić Hiszpanom z piasku bałwana…A w zamian przekonam patriotę z Londynu, że ich ukochana Wiktoria mówiąc five o’clock miała na myśli Fly o’clock tylko tak trochę po szkockiej była…”
Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 04.05.2009 w siedzibie firmy Comvel Polska będącej właścicielem internetowego biura podróży Fly.pl. Nagrodę wręczyli Piotr Haładus Marketing Communications Manager, z ramienia sponsora nagrody głównej Tui Poland oraz Grzegorz Bosowski Managing Director Fly.pl.
„W TUI bardzo spodobał się pomysł nagrodzenia wspaniałą wycieczką kreatywności i dlatego zostaliśmy partnerem konkursu. Mamy jednocześnie nadzieję, że 10000 pomoże Pani Izabeli spełnić marzenie” – dodaje Piotr Haładus z Tui Poland.Przyznano także 50 bonów wycieczkowych o wartości 200 zł do wykorzystania na ofertę Fly.pl.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.