Codziennie duża porcja aktualnych tekstów z „Financial Times”, tłumaczonych na język polski i w wersjach oryginalnych, opatrzonych komentarzami i wideofelietonami polskich analityków, blogi i fora dyskusyjne – to wszystko dostępne jest w nowym serwisie FT.onet.pl.
Zainteresowanie naszych użytkowników dostępnymi w Biznes.onet.pl od ponad 1,5 roku tekstami „Financial Times” było tak duże, że zdecydowaliśmy się rozszerzyć formułę współpracy, tworząc specjalny, odrębny serwis – mówi Adam Rafalski, wydawca serwisu FT.onet.pl. Poszerzeniu ulega tematyka, którą będziemy poruszać, już nie tylko czysto ekonomiczna, ale także dotycząca m.in. otoczenia politycznego, psychologii biznesu, meandrów zarządzania itp. – wyjaśnia Adam Rafalski.
Teksty z aktualnych wydań „Financial Times” w dwóch wersjach językowych zostaną uzupełnione o materiały multimedialne, m.in. komentarze polskich ekspertów i wideofelietony. W serwisie znalazły się także notowania giełdowe i walutowe z Polski i ze świata, forum dyskusyjne oraz blogi eksperckie.
Treści udostępniane przez „Financial Times” nie znikną całkowicie z Biznes.onet.pl. Oba serwisy częściowo będą się uzupełniać. Najważniejsze teksty z FT.onet.pl będą dostępne na stronach serwisów biznesowych Onet.pl. W serwisie FT.onet.pl pojawiać się będą natomiast najważniejsze wiadomości ekonomiczne z danego dnia.
„Financial Times” to marka, której nikomu nie trzeba przedstawiać – ścisła światowa czołówka wśród tytułów ekonomicznych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że dzięki umowie z The Financial Times Limited możemy tworzyć serwis z tak silnym partnerem, mając wyłączność wśród polskich portali – dodaje Adam Rafalski.
Według danych Megapanel PBI/Gemius w sierpniu 2007 strony biznesowe Onet.pl odwiedziło 2,5 miliona użytkowników, co dało im 0,9 mln użytkowników przewagi nad drugą w rankingu Wirtualną Polska i przeszło 1,1 mln użytkowników nad trzecim serwisem Money.pl. W tym samym czasie w Onet.pl dokonano blisko 80 milionów odsłon stron o tematyce biznesowej – przeszło dwa razy więcej niż Wirtualnej Polski czy Interii.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.