„Financial Times” rezygnuje z dedykowanej aplikacji dla iPada i iPhone’a. Model biznesowy gazety opierać będzie się wyłącznie na specjalnie przygotowanej wersji internetowej.
W połowie ubiegłego roku wydawca „Financial Times” przygotował webową aplikację stworzoną w HTML5. Wycofał jednocześnie swoje programy z katalogu App Store dla systemu iOS. Subskrybenci gazety, którzy wcześniej pobrali aplikację na swoje urządzenia, mogli jednak z niej nadal korzystać. W ciągu najbliższych tygodni aplikacja dla iPada i iPhone’a przestanie ostatecznie działać.
Wydawca gazety przejął niedawno firmę Assanka, zajmująca się m.in. przygotowaniem aplikacji „FT” w HTML5, zmieniającą jednocześnie swą nazwę na FT Labs. Pod koniec maja przedstawić ma platformę dla deweloperów, którzy będą mogli „tworzyć nowe produkty, ulepszać istniejące i zbierać informacje zwrotne z funkcji wyszukiwania FT i treściowego API”.
Wersja mobilna „Financial Times” ma już ponad 2 mln użytkowników. Odpowiada też za 12 proc. wszystkich subskrypcji i 19 proc. ruchu FT.com.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.