Miesiąc z Leasingiem w IPO.pl – pod takim hasłem rusza kampania informacyjno – edukacyjna portalu IPO.pl. Jest to inicjatywa skierowana do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, mająca na celu przedstawienie leasingu, jako atrakcyjnej usługi finansowej pozwalającej korzystnie finansować inwestycje i rozwój firmy. Leasing jest obecny w Polsce od ponad 10 lat i ma już ugruntowaną pozycję na rynku usług finansowych. W ostatnich latach coraz więcej firm korzysta z leasingu skuteczniej realizując własne cele biznesowe.
Popularność leasingu w Polsce jest coraz większa. Widać to wyraźnie po obrotach w branży. W stosunku do roku poprzedniego firmy leasingowe zrzeszone w Związku Przedsiębiorstw Leasingowych odnotowały 70% wzrost przychodów.
Redakcja portalu IPO.pl postanowiła przybliżyć przedsiębiorcom wszystkie aspekty leasingu. W trakcie „Miesiąca z Leasingiem” na łamach portalu IPO.pl właściciele małych i średnich przedsiębiorstw dowiedzą dlaczego warto korzystać z usług firm leasingowych, czym usługa różni się od kredytu oraz jakie wymagania trzeba spełnić, aby szybko pozyskać fundusze na inwestycje. Przez cały październik ukazywać się będą liczne artykuły oraz wywiady z przedsiębiorcami, którzy już skorzystali z tego rodzaju usługi. Pojawią się także wypowiedzi przedstawicieli firm leasingowych. Dodatkowo zostaną zaprezentowane studia przypadków skutecznej i efektywnej współpracy pomiędzy firmami leasingowymi a przedsiębiorcami.
Natomiast pod koniec października ukaże się „Raport Leasing 2007 – Jak sfinansować rozwój firmy”, który będzie praktycznym poradnikiem dla firm planujących inwestycje. Raport zostanie opublikowany na łamach portalu IPO.pl.
Leasing to korzyści podatkowe, prostsze procedury – formalności ograniczone do minimum i krótki czas oczekiwania na decyzję o przyznaniu finansowania – mówi Waldemar Topiński dyrektor Departamentu Transportu i Maszyn Budowlanych VB Leasing Polska SA.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.