Należący do Yahoo! serwis społecznościowy Flickr umożliwia użytkownikom chwalenie się swoimi zdjęciami. Jednak już niedługo internauci zyskają możliwość publikowania w witrynie także plików wideo – podał TechCrunch.
Flickr istnieje od lutego 2004 – czyli o rok dłużej niż YouTube. Początkowo był własnością kanadyjskiej firmy Ludicorp. W marcu 2005 został przejęty przez amerykańską korporację Yahoo! Przekształcił się w jeden z najpopularniejszych serwisów hostujących zdjęcia.
Użytkownicy już od dawna domagali się obsługi materiałów wideo. W maju 2007 jeden z założycieli FlickraStewart Butterfield obiecywał, że taka funkcja zostanie wprowadzona niedługo. Podobne informacje pojawiły się w sierpniu i… nic się nie zmieniło.
Teraz sprawa wróciła. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Flickr Video pojawi się już w przeciągu następnych trzech tygodni. Opóźnienie jest skutkiem długiej dyskusji, która miała ustalić czym nowa usługa będzie różnić się od YouTube. I choć sztab prasowy Yahoo! na razie niczego nie potwierdza, tym razem plotki mogą okazać się prawdą.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.