FONE, marka należąca do PBT Hawe konsekwentnie realizuje strategię „Operator dla Operatorów”. Potwierdzają to grudniowe umowy spółki: sprzedaż i dzierżawa sieci światłowodowej spółce ATM SA oraz umowa z londyńską firmą Archeron Capital Management Ltd.
FONE posiada własną sieć światłowodową biegnącą od Sochaczewa do Gdańska o długości ponad 1350 km. Będąc właścicielem marki FONE oferuje na bazie własnej infrastruktury światłowodowej nowoczesne usługi telekomunikacyjne poczynając od dostępu do Internetu poprzez usługi głosowe, a na telewizji cyfrowej i dzierżawie infrastruktury kończąc.
Nasze usługi i rozwiązania telekomunikacyjne kierujemy do operatorów ISP i CATV oraz ogólnopolskich operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej, a także integratorów – mówi Mariusz Ładysz, prezes Zarządu PBT Hawe. Nie jest naszym celem dotarcie z nimi do klientów końcowych. Zgodnie z naszą strategią FONE to operator dla operatorów, dlatego też umowy podpisujemy tylko z operatorami – dodaje.
Podpisane pod koniec roku 2007 umowy z ATM SA oraz Archeron Capital Management Ltd. potwierdzają konsekwentne realizowanie strategii bycia „Operatorem dla Operatorów”. Jej założeniem jest oparcie się o rynek B2B i dostawa do działających na nim operatorów i integratorów nowoczesnych, komplementarnych usług FONE na bazie ogólnopolskiej sieci światłowodowej, udzielaniu wsparcia technicznego, jak również zapewnianie możliwości uzyskiwania dodatkowych przychodów. Obydwie podpisane w grudniu 2007 roku umowy realizują powyższe warunki.
ATM SA – jeden z największych operatorów w Polsce – od 24 grudnia 2007 należy do klientów PBT Hawe, na rzecz którego świadczone będą długoterminowe usługi wsparcia technicznego w obrębie sprzedanej pary włókien światłowodowych w relacjach: Szczecin – Koszalin – Gdańsk oraz Gorzów Wielkopolski – Słubice, o łącznej długości par światłowodowych 548 km. Jednocześnie, przez kolejne 25 lat ATM SA dzierżawić będzie od PBT Hawe pary włókien światłowodowych w relacji Sochaczew – Poznań – Gorzów Wielkopolski – Szczecin, o łącznej długości par światłowodowych 573 km. Dzięki temu kontraktowi ATM SA poszerzy swoje możliwości oferowania usług szerokopasmowej transmisji danych oraz zoptymalizuje koszty świadczenia usługi.
Z PBT Hawe współpracować będzie również londyńska firma Archeron Capital Management Ltd. Podpisała ona kontrakt z PBT Hawe na dzierżawę rurociągu teletechnicznego w relacji Gdańsk – Słupsk na okres 20 lat. W czasie trwania umowy PBT Hawe prowadzić będzie również konserwację i nadzór techniczny dzierżawionej przez Archeron relacji.
Te umowy to uznanie najwyższej jakości naszych zasobów światłowodowych i profesjonalizmu naszych pracowników oraz dowód na to, że konsekwentnie realizujemy przyjętą przez nas strategię – stwierdza Krzysztof Surgut, członek Zarządu PBT Hawe.
Sieć światłowodowa FONE jest w dalszym ciągu rozbudowywana. W tym roku PBT Hawe, w ramach II etapu inwestycji w sieć, wybuduje kolejny fragment ogólnopolskiej sieci światłowodowej: z Gdańska do Olsztyna i z Lublina do Zamościa i Rzeszowa. Ruszy również trzeci etap inwestycji – sieć szkieletowa na trasie Rzeszów – Kraków i Olsztyn – Lublin. Dodatkowo PBT HAWE zdecydowało o samodzielnym prowadzeniu inwestycji w relacji Białystok – Biała Podlaska – Lublin. Pozwoli to na zachowanie ciągłości własnej linii światłowodowej. Do końca roku 2008 spółka zamierza wybudować ponad 4.000 km własnej magistrali szkieletowej.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.